Jump to content

Olagligt


berit
 Share

Recommended Posts

Förbannat fjantig tråd, egentligen.

Panimala skryter, förgäves, om att han nyligen snattat och the dude är en tufing (mmmeeeto) som dricker starköl i parker som en A-lagare.

What's the deal?

Nu var det ju inte mig fallet gällde utan hurvidare det är lagligt att dricka på allmän plats och om midsommarafton är ett undantag :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 492
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Åh fy farao vad pågår här då, ser att lite ilska i form av tonårstestoteron håller på att ta ut sin makt

Jag vet inte vad som pågår här men det är ganska underhållande, vem är denna lilla grabb som adaptat ett sydamerikanskt namn för att verka hårdare, jisses gosse, jag e ledsen att behöva spräcka din lilla bubbla som du format här men två pac är död, hans kropp håller på att ruttna och är en boning för maskar och annan ohyra vid det här laget, för fan jag kolla din profil och du är ju född 1988 de kan ju bara betyda en sak, och det är att du satt kolla på bolibompa när denna man blev nerskjuten, och jag tror inte att gangstarap var ditt största intresse då, nej att Tupac skulle vara vid liv är bara en myt påhittad av förkrossade fans som vägrar acceptera att när de fann honom så hade han blivit av med en testikel ha ho. face it kid, han var en bra artist men nu är han e död artist hans arv kommer alltid att finnas kvar, men han är stendöd och det är fakta

Ok jag har ingen aning vad det här e för ämne eller vad fan ni bråkar om jag kände bara för att skriva något och nu har jag gjort det så jag har inget mer här att göra

Mahalo

jag är säkert helt of topic just nu men jag är lite tom i skallen just nu, ursäkta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för fan jag kolla din profil och du är ju född 1988 de kan ju bara betyda en sak, och det är att du satt kolla på bolibompa när denna man blev nerskjuten, och jag tror inte att gangstarap var ditt största intresse då,

Vad har Cortez ålder vid tidpunkten av tupac's död med det hela att göra? Får man bara vara insatt, brydd och intresserad om saker man var myndig då det hände?

Själv bryr jag mig inte om hans tro på tupac's levnad eller inte, jag stör mig bara på Cortez attityd...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har Cortez ålder vid tidpunkten av tupac's död med det hela att göra? Får man bara vara insatt, brydd och intresserad om saker man var myndig då det hände?

Själv bryr jag mig inte om hans tro på tupac's levnad eller inte, jag stör mig bara på Cortez attityd...

Jag älskar cortez.....Han skriver så fina saker om hårdrocken. Det gör mig glad :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har Cortez ålder vid tidpunkten av tupac's död med det hela att göra? Får man bara vara insatt, brydd och intresserad om saker man var myndig då det hände?

Själv bryr jag mig inte om hans tro på tupac's levnad eller inte, jag stör mig bara på Cortez attityd...

För att svara på denna fråga så har jag ingen aning vad Cortez ålder har med detta att göra för jag vet inte vad ni jiddrar om här, som sagt jag kände bara för att skriva något och det var det gjorde. Det enda jag vet om Cortez är att han helt såld på att två pac lever och det är ju bara skrattretande aja skitsamma, lyssna inte på mig eller detta inlägg för jag mår inte bra just nu, eller jag mår lite för bra och det är väl det som är det egentliga problemet.

jag vet inget heller om hur hans attityd är gentemot er andra, men det är väl alltid kul med lite konflikt, konversation är en grundpelare i sociala sammanhang ha ho kolla på carro han var ju inte den mest logiska människa att handskas med, men han hade ju alltid något att säga, även fast 99% av det han spydde ut var skitsnack så var han iallafall principfast och kunde alltid bidra med ett motargument.

aja skitsamma jag vet inte ens vad jag snackar om här längre

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att svara på denna fråga så har jag ingen aning vad Cortez ålder har med detta att göra för jag vet inte vad ni jiddrar om här, som sagt jag kände bara för att skriva något och det var det gjorde. Det enda jag vet om Cortez är att han helt såld på att två pac lever och det är ju bara skrattretande aja skitsamma, lyssna inte på mig eller detta inlägg för jag mår inte bra just nu, eller jag mår lite för bra och det är väl det som är det egentliga problemet.

jag vet inget heller om hur hans attityd är gentemot er andra, men det är väl alltid kul med lite konflikt, konversation är en grundpelare i sociala sammanhang ha ho kolla på carro han var ju inte den mest logiska människa att handskas med, men han hade ju alltid något att säga, även fast 99% av det han spydde ut var skitsnack så var han iallafall principfast och kunde alltid bidra med ett motargument.

aja skitsamma jag vet inte ens vad jag snackar om här längre

Det där håller jag med om!

Förstår vad du menar med att det är lite irriterande och skrattretande att allt han pratar om är tupac (mestadels förespråkning om att han lever), jag förstår verkligen inte varför...kanske för att intyga sig själv så mycket som möjligt att han lever.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att svara på denna fråga så har jag ingen aning vad Cortez ålder har med detta att göra för jag vet inte vad ni jiddrar om här, som sagt jag kände bara för att skriva något och det var det gjorde. Det enda jag vet om Cortez är att han helt såld på att två pac lever och det är ju bara skrattretande aja skitsamma, lyssna inte på mig eller detta inlägg för jag mår inte bra just nu, eller jag mår lite för bra och det är väl det som är det egentliga problemet.

jag vet inget heller om hur hans attityd är gentemot er andra, men det är väl alltid kul med lite konflikt, konversation är en grundpelare i sociala sammanhang ha ho kolla på carro han var ju inte den mest logiska människa att handskas med, men han hade ju alltid något att säga, även fast 99% av det han spydde ut var skitsnack så var han iallafall principfast och kunde alltid bidra med ett motargument.

aja skitsamma jag vet inte ens vad jag snackar om här längre

... Och det är skrattretande för mig att ni inte ens tänker efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att cykla utan hjälm är bara sjukt inte ett dugg coolt!

Aja jag skiter i om ni får era huvuden krossade näst gång ni rammlar.

Min granne cyklade utan hjälm, och kraschade (i en postlåda har jag för mig) och pajade övre delen av näsan! -_- Kommer ihåg när han låg och skrek mitt i vägen!

Nu har det mesta gått över, men har ett jävla ärr kvar, som han troligtvis kommer ha kvar resten av livet!

(han cyklar fortfarande utan hjälm, jag med!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min granne cyklade utan hjälm, och kraschade (i en postlåda har jag för mig) och pajade övre delen av näsan! -_- Kommer ihåg när han låg och skrek mitt i vägen!

Nu har det mesta gått över, men har ett jävla ärr kvar, som han troligtvis kommer ha kvar resten av livet!

(han cyklar fortfarande utan hjälm, jag med!)

Om han hade hjälm på sig skulle han väl ha fått näsan krossade ändå? om det inte skulle vara integral..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där håller jag med om!

Förstår vad du menar med att det är lite irriterande och skrattretande att allt han pratar om är tupac (mestadels förespråkning om att han lever), jag förstår verkligen inte varför...kanske för att intyga sig själv så mycket som möjligt att han lever.

Ni mobbar ju Cortez nu för att ni är två eller tre som försöker visa er bara att ni ´är SUPER MAN, men han knäcker ju er ändå.

CORTEZ 4 LIFE :lol: .

Redigerad av soup
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...