Jump to content

Olagligt


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 492
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Respekt, its alla about the respekt  :wub:

kan inte komma på nån annan anledning att folk vill ha dom än för o va coola, Dom e ju inte ens sköna, min 500 spänns jacka ser exakt lika dan ut (Bortsätt från märket) och är dessutom skönare -_-

Jag tycker att de är sköna.

det här forumet behöver fler medlemmar som okka. Vad mycket bättre allt hade varit då.

w0rd

Redigerad av Kung Food
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja sa, OFTAST. Gillar du inte mitt sätt att argumentera, är det inte mitt problem.

Jag gör aldrig ett påhopp, förrän nån gjort det mot mig.

Gillar du mina och hela jämra forumets åsikter, så skit i att snacka skit om dom.

Varför hoppar du på folk som hoppar på dig? Det är ju bara att sänka sig till deras nivå...låter uttjatat och visst, jag är inte heller helt perfekt på den fronten, men jag kan säga att jag inte förstår dig då du tjatar om att folk hoppar på och är emot dig hela tiden då du är exakt likadan tillbaks.

Editation.

Tack så hjärtligt, toppe, det värmde! =)

Editation.

Cortez, om du nu, som din signatur säger, "skrattar åt alla försök att förolämpa dig", så borde du förstå att när du hoppar på så är det minst lika lågt och patetiskt...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar du mina och hela jämra forumets åsikter, så skit i att snacka skit om dom.

Varför hoppar du på folk som hoppar på dig? Det är ju bara att sänka sig till deras nivå...låter uttjatat och visst, jag är inte heller helt perfekt på den fronten, men jag kan säga att jag inte förstår dig då du tjatar om att folk hoppar på och är emot dig hela tiden då du är exakt likadan tillbaks.

Editation.

Tack så hjärtligt, toppe, det värmde! =)

Editation.

Cortez, om du nu, som din signatur säger, "skrattar åt alla försök att förolämpa dig", så borde du förstå att när du hoppar på så är det minst lika lågt och patetiskt...

Jag leker med er, jag snackar ingen skit. Varför hoppar jag på folk som hoppar på mig? Gammal vana. Ja, folk är för det mesta emot mig, och jag ger tillbaka.

Och vet du varför folk är emot mig? Därför jag vågar stå på de svagas sida, om jag ser en snubbe bli mobbad i min skola(utan anledning.), eller bli slagen, ställer jag mig på den svagas sida. Vet du varför? Därför att jag har modet att stå för vad jag tycker, därför jag har modet att ställa mig på den svagas sida(Detta får jag beröm och respekt för.), och jag tål inte folk som hoppar på andra utan anledning. Ungefär såna som R2D2.

Kan tänka mig att han är sån på riktigt. Leker kaxig i goosejacka, och gör inget när folk blir påhoppade i hans skola.

Och ja, jag skrattar åt alla som förolämpar mig här på forumet. Varför jag skriver tillbaka är inte för att jag ballar ur totalt, utan bara för att bevisa för att jag kan knäcka hela högen med bara mina ord, så hårdrocksidan på 10 pers mot mig, och jag går vinnande ur striden. Men om du vill att jag ska skita i dom, så visst...

Say the w-o-r-d.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag leker med er, jag snackar ingen skit. Varför hoppar jag på folk som hoppar på mig? Gammal vana. Ja, folk är för det mesta emot mig, och jag ger tillbaka.

Och vet du varför folk är emot mig? Därför jag vågar stå på de svagas sida, om jag ser en snubbe bli mobbad i min skola(utan anledning.), eller bli slagen, ställer jag mig på den svagas sida. Vet du varför? Därför att jag har modet att stå för vad jag tycker, därför jag har modet att ställa mig på den svagas sida(Detta får jag beröm och respekt för.), och jag tål inte folk som hoppar på andra utan anledning. Ungefär såna som R2D2.

Kan tänka mig att han är sån på riktigt. Leker kaxig i goosejacka, och gör inget när folk blir påhoppade i hans skola.

Och ja, jag skrattar åt alla som förolämpar mig här på forumet. Varför jag skriver tillbaka är inte för att jag ballar ur totalt, utan bara för att bevisa för att jag kan knäcka hela högen med bara mina ord, så hårdrocksidan på 10 pers mot mig, och jag går vinnande ur striden. Men om du vill att jag ska skita i dom, så visst...

Say the w-o-r-d.

Jag har inte märkt någon som helst respekt eller beröm riktad åt dig, och absolut inte för att du "ställer dig på de svagas sida", iallafall inte på det här forumet...jag ställer mig också på "de svagas sida" i korridorerna då någon blir slagen, även fast scenariot inte händer särskilt ofta, och jag märker inte alls att folk är emot mig, så det är nog inte därför "folk är emot dig"...det är det faktum att din attityd på det här forumet är helt fel, som jag skriver varför i ovanstående inlägg.

"Och ja, jag skrattar åt alla som förolämpar mig här på forumet. Varför jag skriver tillbaka är inte för att jag ballar ur totalt, utan bara för att bevisa för att jag kan knäcka hela högen med bara mina ord, så hårdrocksidan på 10 pers mot mig, och jag går vinnande ur striden."

Det där är nog det största skitsnack jag någonsin har hört. Visst - i dina öron vinner du, men det är bara eftersom dina argument är dina, klart att du tycker dom är vinnande annars skulle du inte tycka som du gjorde. Detta berättar även mycket om disskusionerna du för...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men nu handlar ju ändå topicen om ungar som vill visa att dom snattar :rolleyes:

Var 3 år gammal (ca) när morsan hade lämnat mig i kundvagnen i affären, hon skulle hämta nått, jag hittade en purjolök som jag åt upp inne i affären ;), det är väl det enda man kan kalla snatteri som jag gjort :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...