Jump to content

Olagligt


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 492
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dom som ger respekt för horor och pimp-låtar då?

Folk får inte respekt för det, bara hos 14isar, folk får respekt för andra saker de gjort. Eller för deras åsikter. Eller för att de vågar stå för vad de har gjort, eller vad de tänker och tycker.

Dom som ger respekt för skrikande folk som imellanåt mumlar då?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk får inte respekt för det, bara hos 14isar, folk får respekt för andra saker de gjort. Eller för deras åsikter. Eller för att de vågar stå för vad de har gjort, eller vad de tänker och tycker.

Dom som ger respekt för skrikande folk som imellanåt mumlar då?

SNÄLLA!! Starta inget musikkrig!

Back to topic, annars räpårt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk får inte respekt för det, bara hos 14isar, folk får respekt för andra saker de gjort. Eller för deras åsikter. Eller för att de vågar stå för vad de har gjort, eller vad de tänker och tycker.

Dom som ger respekt för skrikande folk som imellanåt mumlar då?

...du verkar inte respektera alla som tror att tupac inte lever, trots att dom står för deras åsikter, vad dom tänker och tycker.

Kan vi sluta att starta musikkrig i alla trådar? Fördommar doesn't half describe it. Kan inte alla acceptera att alla inte har samma musiksmak och att det inte finns någon rätt och fel på den frågan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Off Topic ; de flest verkar bli Arga eller liknande när de gör så det blir en ny Topic sida... , varför?

För att det kommer att representera hela sidan, det är det första man ser när man läser topicen och alltså det man lägger märke till och tänker igeno lite extra, tror det iaf ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var inte jag som började denna gång, så gnäll lagom.

Har jag påstått att du började? Jag säger att det börjas "musikkrig" i varje tråd, värt att nämna är att du alltid är frontfigur, men det har ingenting med mitt ovanstående inlägg att göra. Så moppsa dig lagom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag påstått att du började? Jag säger att det börjas "musikkrig" i varje tråd, värt att nämna är att du alltid är frontfigur, men det har ingenting med mitt ovanstående inlägg att göra. Så moppsa dig lagom.

Såklart jag är frontfigur, jag är oftast ensam på hiphopsidan och den som får "försvara", medans ni kommer med patetiska påhopp. Och jag står för vad jag tycker och tänker, var som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Respekt, its alla about the respekt ;)

kan inte komma på nån annan anledning att folk vill ha dom än för o va coola, Dom e ju inte ens sköna, min 500 spänns jacka ser exakt lika dan ut (Bortsätt från märket) och är dessutom skönare (:!!!:)

Jo dom är faktsikt sjukt sköna..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såklart jag är frontfigur, jag är oftast ensam på hiphopsidan och den som får "försvara", medans ni kommer med patetiska påhopp. Och jag står för vad jag tycker och tänker, var som helst.

Ensam på hiphopsidan? Nejdå, det tror jag inte...det jag inte gillar är ditt sett att argumentera och dina åsikter om att hiphop står över all annan musik och att tupac's texter är så oerhört djupa jämfört med ett bra rockband for exampel. Observera även att jag sa att det där med att du är en frontfigur inte hade någonting med saken att göra...det skrev jag bara eftersom du automatiskt tog åt dig då jag skrev att det blev krig i alla trådar.

Btw...

Patetiska påhopp? Det gör du nästan mer än alla andra. Saker som "Dom som ger respekt för skrikande folk som imellanåt mumlar då?" kastar du ur dig som svar hela tiden. Sjunk inte till deras nivå om du tycker dom är "idiotiska hårdrockare" då...

Editation.

Förut så hade du skrivet i din signatur "R.I.P 2-Pac", hur kommer det sig då du tror att han lever?

Tänkt på det länge, haha...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ensam på hiphopsidan? Nejdå, det tror jag inte...det jag inte gillar är ditt sett att argumentera och dina åsikter om att hiphop står över all annan musik och att tupac's texter är så oerhört djupa jämfört med ett bra rockband for exampel. Observera även att jag sa att det där med att du är en frontfigur inte hade någonting med saken att göra...det skrev jag bara eftersom du automatiskt tog åt dig då jag skrev att det blev krig i alla trådar.

Btw...

Patetiska påhopp? Det gör du nästan mer än alla andra. Saker som "Dom som ger respekt för skrikande folk som imellanåt mumlar då?" kastar du ur dig som svar hela tiden. Sjunk inte till deras nivå om du tycker dom är "idiotiska hårdrockare" då...

Editation.

Förut så hade du skrivet i din signatur "R.I.P 2-Pac", hur kommer det sig då du tror att han lever?

Tänkt på det länge, haha...

Ja sa, OFTAST. Gillar du inte mitt sätt att argumentera, är det inte mitt problem. Jag gör aldrig ett påhopp, förrän nån gjort det mot mig. Och RIP Tupac stog i min signatur, för att hedra Tupac, för att han ville ha fred, och folk skulle lämna han ifred, har du inte förstått hur jag tänkt vid detta laget, så kommer du inte förstå sen heller, så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äkta hip-hop och hårdrock går hand i hand.

Basgångarna och perfektionen i en riktigt skön, smutsig beat är lika skön som ett välkomponerat, skrikande gitarrsolo. Sluta idiotisera er själva med dessa smutskastningar. Det tar plats och är irriterande.

On-topic: Jag har ALDRIG (läs: ALDRIG) snattat i hela mitt liv. Jag är tuffast... Jävla ungar som snattar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äkta hip-hop och hårdrock går hand i hand.

Basgångarna och perfektionen i en riktigt skön, smutsig beat är lika skön som ett välkomponerat, skrikande gitarrsolo. Sluta idiotisera er själva med dessa smutskastningar. Det tar plats och är irriterande.

On-topic: Jag har ALDRIG (läs: ALDRIG) snattat i hela mitt liv. Jag är tuffast... Jävla ungar som snattar...

Samma här, aldrig nånsins snattat -_-

PS. Räknas det att snatta om man tar godis som har ramlat ner ur lösgodis hyllorna, och ner på den där rännan där spadarna oftast ligger? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...