xstreem Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Död åt mig!! Har punkterat nästan hela området jag bor på!! Med hjälp av en annan forumist (nämner inga namn ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) När jag var mindre baxade jag från ica. @xstreem: Frenzy? Redigerad 9 mars, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hade en pistol (riktig) med mina polare en gång, vi skulle bråka med några som hade tagit min polares gåsjacka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 När jag var mindre baxade jag från ica. @xstreem: Frenzy? Uhm... Eeeh... Njaaooo... Nämner inga namn (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hade en pistol (riktig) med mina polare en gång, vi skulle bråka med några som hade tagit min polares gåsjacka.. Jag trodde vi snackade olagliga saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag trodde vi snackade olagliga saker? Det kallas OLAGA vapeninnehav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hade en pistol (riktig) med mina polare en gång, vi skulle bråka med några som hade tagit min polares gåsjacka.. Jävla nödvändigt <tt ha med sig en pistol på grund av det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Uhm... Eeeh... Njaaooo... Nämner inga namn BUSTED (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det kallas OLAGA vapeninnehav Njä, tänk om han har jaktintyg och han har rätten att bära vapen? Oftast är det ju rådjur man ska skjuta då, men folk som snor andras jackor ser väl ut ungefär så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Njä, tänk om han har jaktintyg och han har rätten att bära vapen? Oftast är det ju rådjur man ska skjuta då, men folk som snor andras jackor ser väl ut ungefär så? Jaga rådjur med pistol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Njä, tänk om han har jaktintyg och han har rätten att bära vapen? Oftast är det ju rådjur man ska skjuta då, men folk som snor andras jackor ser väl ut ungefär så? Men om han skriver i en topic om olagliga saker så tror jag inte att han har vapenlicens ... Han skrev ju att han hade haft en pistol... Och han skrev i en topic om olagliheter... Förstår du sammanhanget? Vapen ---> Olaglighets topic ---> Antagligen null vapenlicens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Njä, tänk om han har jaktintyg och han har rätten att bära vapen? Oftast är det ju rådjur man ska skjuta då, men folk som snor andras jackor ser väl ut ungefär så? De kanske skulle skjuta gåsjackan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 De kanske skulle skjuta gåsjackan? (:!!! Vet inte om vi har jaktsäsonger för gäss i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hade en pistol (riktig) med mina polare en gång, vi skulle bråka med några som hade tagit min polares gåsjacka.. Eyy yo, ja o mina polaree feeett softa, eyy fatta alla har gåsar! och om nån baxxar den så jävlar din mamma va dom e stekta....Eyy Gangsta (:!!! Ne nu ska vi inte va sånna, men pistoler o gårjackar låter lite wannabe cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag dödade min mamma, har sex med vargar och äter barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vem fan vill ha såna där goosejackor ändå, det är bara ett märke snälla? ta bort märket, och det är genast 3000 kr billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag dödade min mamma, har sex med vargar och äter barn. Är det du morbror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Jag dödade min mamma, har sex med vargar och äter barn. Om du talar sanning så byter jag nog till något annat forum hehe Redigerad 9 mars, 2005 av GTA_PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vem fan vill ha såna där goosejackor ändå, det är bara ett märke snälla? ta bort märket, och det är genast 3000 kr billigare. Respekt, its alla about the respekt kan inte komma på nån annan anledning att folk vill ha dom än för o va coola, Dom e ju inte ens sköna, min 500 spänns jacka ser exakt lika dan ut (Bortsätt från märket) och är dessutom skönare (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Respekt, its alla about the respekt kan inte komma på nån annan anledning att folk vill ha dom än för o va coola, Dom e ju inte ens sköna, min 500 spänns jacka ser exakt lika dan ut (Bortsätt från märket) och är dessutom skönare (:!!! Respekt för en jacka? HAHAHAHAHA, de som ger en person respekt pga hans jacka är ju helt vrickade i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts