Jump to content

Olagligt


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 492
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Njä, tänk om han har jaktintyg och han har rätten att bära vapen? Oftast är det ju rådjur man ska skjuta då, men folk som snor andras jackor ser väl ut ungefär så?

Men om han skriver i en topic om olagliga saker så tror jag inte att han har vapenlicens ... Han skrev ju att han hade haft en pistol... Och han skrev i en topic om olagliheter... Förstår du sammanhanget?

Vapen ---> Olaglighets topic ---> Antagligen null vapenlicens

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade en pistol (riktig) med mina polare en gång, vi skulle bråka med några som hade tagit min polares gåsjacka..

Eyy yo, ja o mina polaree feeett softa, eyy fatta alla har gåsar! och om nån baxxar den så jävlar din mamma va dom e stekta....Eyy Gangsta

(:!!!:)

Ne nu ska vi inte va sånna, men pistoler o gårjackar låter lite wannabe cool ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem fan vill ha såna där goosejackor ändå, det är bara ett märke snälla? ta bort märket, och det är genast 3000 kr billigare.

Respekt, its alla about the respekt ;)

kan inte komma på nån annan anledning att folk vill ha dom än för o va coola, Dom e ju inte ens sköna, min 500 spänns jacka ser exakt lika dan ut (Bortsätt från märket) och är dessutom skönare (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Respekt, its alla about the respekt ;)

kan inte komma på nån annan anledning att folk vill ha dom än för o va coola, Dom e ju inte ens sköna, min 500 spänns jacka ser exakt lika dan ut (Bortsätt från märket) och är dessutom skönare (:!!!:)

Respekt för en jacka? HAHAHAHAHA, de som ger en person respekt pga hans jacka är ju helt vrickade i skallen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...