pottzork Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vandaliserat, snattat, fylla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Har åkt moppe innan jag var 15, kommer jag göra ett tag framöver nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Asså varför punktera cyklar och sånt?! Har hänt mig flera gånger att man ska iväg så har någon snorunge satt en spik i hjulet! Redigerad 8 mars, 2005 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Folk som punkterar folk's cyklar kan gå och dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hum.. nu ska vi se här.. *Skjutit en raket efter en bil på gatan och blivit jagad efter det. *Deo + tändare + pingisboll + fyrverkerier = Jävla smäll Har även lyckats fixa en skogsbrand (Jag och några vänner), genom att spränga en axeburk indränkt i bensin. Inte så mycket mer. ALDRIG SNATTAT ! MOAHAH ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Folk som punkterar folk's cyklar kan gå och dö. W-O-R-D. Det är jävligt irriterande när någon har punkterat cykeln när man ska hem från t.ex. skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hehe, det jag menar med brott mot knivlagen var när jag sommarjobbade som snickare, hade morakniven i bältet när jag gick till restaurangen för att käka lunch Det är inte brott mot knivlagen isåfall Det finns några undantag från förbudet: Som exempel på tillåtet innehav kan nämnas militär som till uniform bär kniv, hantverkare som arbetar med mattläggning och bär kniv, svampplockare som under vandring bär ändamålsenlig kniv eller normalt bruk av fickkniv eller multiverktyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det finns några undantag från förbudet: Som exempel på tillåtet innehav kan nämnas militär som till uniform bär kniv, hantverkare som arbetar med mattläggning och bär kniv, svampplockare som under vandring bär ändamålsenlig kniv eller normalt bruk av fickkniv eller multiverktyg. Då är ju svampplockare världens bästa förklädnad om man ska mörda nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det är inte brott mot knivlagen isåfall Det står inget om hantverkare på resturang. Skulle inte tro att dom får bära det bara för att dom råkar vara hantverkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det är inte brott mot knivlagen isåfall Wow, då är jag mer laglydig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Laddat ner, bränt ca 70 dvd filmer, musik, snattat, haft en låtsats pistol i skolan och blev nästan polisanmäld iför pistolen i 3:an, smällt raketer m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hum.. nu ska vi se här.. *Skjutit en raket efter en bil på gatan och blivit jagad efter det. Varför gjorde du det?? Håller me Cortez och Geek, snacka om taskigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Laddat ner, bränt ca 70 dvd filmer, musik Olagligt sa titeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Olagligt sa titeln. Blir jag bannad för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Blir jag bannad för det. För att du nämnde saker som är lagliga? Nope... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Då blir jag glad att jag inte blir bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Varför gjorde du det?? Jag tände den, min kompis ropade BIL !, och jag släppte den på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 UE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Laddat ner, bränt ca 70 dvd filmer, musik, snattat, haft en låtsats pistol i skolan och blev nästan polisanmäld iför pistolen i 3:an, smällt raketer m.m Shit..jag hoppas verkligen du skojar det där är allvarliga grejer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag tände den, min kompis ropade BIL !, och jag släppte den på gatan Haha. va det då han blev skit sur och börja jaga er?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts