Tommy_Fido Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag har snattat förut och så har jag punkterat en cykel.Det var nog allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ingen, men de går nog inte i konkurs på långa vägar. Kanske inte, men ju mner du snattar, ju mer pengar kostar det får de som köper saker lagligt, det vill säga mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Kanske inte, men ju mner du snattar, ju mer pengar kostar det får de som köper saker lagligt, det vill säga mig! Stäm mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Stäm mig. Behövs inte... Det räcker nog med lite (hähä) misshandel så glömmer vi det hela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Hmm. Stulit en jävla risig cykeljävel som inte funkade. Vandaliserat Snattat Kört moped under 15 Innehavt 1 butterfly och 1 stilett Ändrat på orginalutförandet på min moped () kört EU-Moped på cykelväg Sjussat 2 pers, varav 1 inte hade hjälm Kastat skit på tåg Sprängt en 33 cl´s glassflaska med en miniraket jo jag vet, är en riktig GanGzTa Lägger väl till mer skit sen om jag kommer på. AJUSTE! drog på en dagstripp på ~6 mil med mopeden som gick i 50 till enköping från mig, morsan blev lagom nipprig när han frågade vart jag va tog circus 1 timme och 40 min. Redigerad 7 mars, 2005 av redcaP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Hehe jag är en riktig ganztah kan jag säga.. flera gånger har jag snattat jag har haft sönder två glasrutor jag har smällt smällare i folks brevlådor jag har rökt "Majja" jag har trimmat min moppe(oerhört ovanligt och orginellt) och kört utan hälm och kört innan jag var 15 det var allt för mr. cool idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hmm.. Snattat.. Snott en cykel.. vandaliserat lite.. Kommer inte på något mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Alla här verkar vara stolta för att dom har, vandaliserat, rökt på w/e...man ska inte vara stolt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Alla här verkar vara stolta för att dom har, vandaliserat, rökt på w/e...man ska inte vara stolt.. Håller med till 100%! Jag har också gjort massa skit för många år sen men inte fan är jag stolt över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hehe en rolig olaglig sak jag o kompisarna gjorde var att vi punkterade alla cyklar som fanns på gården Var ca: 40stycken hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Inget, vilket jag är stolt för. EDIT : Om busringning är ett brott så har jag gjort nåt olagligt. Redigerad 8 mars, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hehe en rolig olaglig sak jag o kompisarna gjorde var att vi punkterade alla cyklar som fanns på gården Var ca: 40stycken hehe Jätteroligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Höh, jag och en eldade upp en papperskorg, så brandlarmet tjöt utav helvete medans det brann, så vi drog därifrån, men då kom läraren och vi blev busted. Det kanske blir polisanmälning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag har: Det var allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag har: Det var allt. Nämen...vi har gjort precis samma saker Alltså ingenting Eller...jag tog en hundring på bussen, men den lämnade jag till polisen dagen efter Så jag är "blank" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ja hittar man pengar som någon har tappat och sedan lämnar dom till polisen är väll inget brott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag har: .så det var det...eller kanske något men inte som jag kommer på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Ja hittar man pengar som någon har tappat och sedan lämnar dom till polisen är väll inget brott. Jag skulle ärligt talat inte lämna tillbaka en hundralapp om jag hittade den.,.. En pålånbok kanske, men inte enskilda sedlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag skulle ärligt talat inte lämna tillbaka en hundralapp om jag hittade den.,.. En pålånbok kanske, men inte enskilda sedlar! Om man hade hittat en plånbok hade jag också lämnat tillbaka plånboken men inte pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Om man hade hittat en plånbok hade jag också lämnat tillbaka plånboken men inte pengarna! Jag hade inte tagit allt, för då hade dom blivit misstänksamma (erfarenhet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts