berit Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Är det nån här som gjort nåt olagligt? Och om, vad? Berätta gärna också om ni åkt fast Mitt lilla "brottsregister": Vandalism(luntat,förstört på en byggarbetsplats,sparkat, klottrat på en bil och mycket mer) Snatteri(jag måste sno när det är lätt ) Kört moppe innan jag var 15(kört trimmat, fast inte min) Kört moppe utan hjälm Olaga intrång(Öppnade en taklucka i en husvagn och titta in, tog inget förståss) Burit kniv på offentlig plats Edit: cyklat utan lampa Druckit alkohol på allmän plats Gått mot röd gubbe i tyskland(det är olagligt där), det var asball, man såg att det inte kom några bilar på flera hundra meter men ingen gick. så jag gick aslångsamt för att bevisa för att tyskar hur korkade dom va, å alla glodde as mycket Redigerad 15 februari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ehh? det är väl för mkt för att räkna upp? dricka alkohol på allmän plats, kört för fort, cyklat mot enkelriktat, cyklat mot rött, cyklat i mörkret utan lysen, kört trimmad moppe. listan kan göras mycket längre, men det känns onöigt att lista upp allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Min lista kan bli låååång. Snatteri vandalisering olaga intrång narkotikainnehav narkotikamissbruk. (eller missbruk och missbruk) stöld (baxade en cykel utanförskolan) gjort inbrott i bil mm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Är det nån här som gjort nåt olagligt? edit: har gjort massor, men tog bort listan.. Redigerad 15 februari, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Snattat... Och andra grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) - Snatteri (Vem har inte gjort det?) - Olaga intrång - Vandalisering - Olaga vapeninnehav(en softairgun ) Inte så lång lista, kommer säkert på mer senare... Redigerad 15 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vandalisering och snatteri. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Snattat. Polisen tog mig. Fotograferat cd-keys med mobilen i butik. Polisen tog mig och en till. Kört moppe underårig. Kört trimmad moppe. Kört för fort. Kört utan hjälm. Skadegörelse. Slagit ner nån eller nåra mer kommer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jaha ok då.... Snatteri Vandalisering Olovlig körning (vadå jag ville köra bil) Olaga vapeninnehav haha har en ´2 softar och ett luftegevär och sen luftpistol Burit vapen på allmän plats ^^ Finns mer skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Min lilla lista Snattat en massa. Druckit på allmän plats. Olaga intrång (Kymlinge historien) Grov Skadegörelse (de skulle klassats som det men vi klarade oss precis Stöld (jag och en polare snodde en liten cykel som vi målade svart o vit, Assnygg ). (Förövrigt, normal topic?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Laddat hem musik.. Nej..förresten. Det är väl inte olaglit? Bara antipiratbyrån som lurar i en det. Kommer inte på så mycket annat. Snöbollskastning på hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) - Olaga vapeninnehav(en softairgun ) Samma här! va ute och hade soft airgun krig sen så kom nån mamma och sa till oss då tog jag minikåpisten och börja peppra "på" henne sen sprang vi därifrån. åter till listan... kört fast man va minderårig. kört utan hjälm. kört trimmad. snatteri för ca. 75 kr, snattade en alladin ask. Olaga vapeninnehav . "ringa misshandel" (känner mig lite juridisk nu). olaglig piratkopiering (eller va man ska kalla det, vet inte). tror inte att det finns något mer men det är bara onödigt att bryta mot lagen . Redigerad 15 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Samma här! va ute och hade soft airgun krig sen så kom nån mamma och sa till oss då tog jag minikåpisten och börja peppra "på" henne sen sprang vi därifrån. Jag hade min batteridrivna k-pist på en marknad med ca 1000 människor skitkul med softkrig... men sen kom sånna vakter och sa till mig Jag bara jaha då går jag hem då , dom bara ja gör det... sen gick dom... dumma jävlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Jag hade min batteridrivna k-pist på en marknad med ca 1000 människor skitkul med softkrig... men sen kom sånna vakter och sa till mig Jag bara jaha då går jag hem då , dom bara ja gör det... sen gick dom... dumma jävlar.. Ja vet, alla securitas och poliser m.m värkar vara lite smådumma ibland här är en av dom (offtopic). min farsa råkade förväxla sitt pass med sin kompis pass. när pappa kom till passkontrollen så kollade vakten minst 5ggr på passet och sen på honom sen sa han "tror inte att det här är du. gå förbil tullen och knacka på på den gula dörren och prata med dom". pappa gick och knackade och det va ingen som öppnade så han gick därifrån . Redigerad 15 februari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Föga imponerande lista. Brott mot knivlagen Vandalism (Det åkte jag fast för men dem la ner utredningen för att vi var för unga och ägaren inte brydde sig) Druckit alkohol på allmän plats Kört trimmad moppe Allt jag kommer på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Snattat en "kinderägg-leksak" på en resturang när jag var 6 Vet ej om jag gort nå mer. Tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Gått mot röd gubbe? Nä men jag har nog gjort en del grjjor men spela roll egentligen, har inte åkt fast... Försöker dock hålla lakohol o tobak och sånt ifrån mig det bara hämmar i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Gått mot röd gubbe? Nä men jag har nog gjort en del grjjor men spela roll egentligen, har inte åkt fast... Försöker dock hålla lakohol o tobak och sånt ifrån mig det bara hämmar i längden Gå mot röd gubbe är inte olagligt *** åkt dit för snatteri, köpt tobak och folköl till minderåriga... vilken jävla kukmätartråd Redigerad 15 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag har inte gjort nåt olagligt typ. Jag har varje fall inte åkt fast för det... okej en gång när jag var 3-2 år typ satt jag i en vagn och hängde (ICA vagn) Och så ryckte jag åt min nåra kolor.Men jag var så liten då.... Har inte Rökt. Ingen moppe har jag kört. Ingen sprit. Ingen riktig skolk. ingen vandalsim. ingen stöld ingen snatteri. Typ ingenting asså! kanske lite soft gun.. men inge farligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Fattar inte hur ni kan snatta... Stör mig speciellt när rika barn snattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts