Guest Kurby Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hm, rev ni mitt? Du gick ut ur spelet, självklart rev vi det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Gå in på min server! Namn: GTAsajtens Forum Lösenord: gtasajten Bana: Green Hills Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Gå in på min server! Namn: GTAsajtens Forum Lösenord: gtasajten Bana: Green Hills Enjoy! Jag kan inte finna den i listan. Är det normalt att det tar typ en 10 minuter att gå med i en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Tkul spel Edit: har spelat för mycket"Tkul" :"> Redigerad 20 februari, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag har hittat en bra mod till Brickland. Läs mer här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Kolla in MATTEUS hund! PS: sorry för dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Tack så jättemycket Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Matteus hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Tack så jättemycket Jojje Don't sweat it. I'm happy to be of service. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Måste även säga tack så jättemycket till dig också Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Gå in på min server! Namn: GTAsajtens Forum Lösen: gtasajten Bana: Green Hills Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Gå in på min server! Namn: GTAsajtens Forum Lösen: gtasajten Bana: Green Hills Enjoy! Skulle du inte kunna döpa den till gtasajtens forum 2 eller nåt, efterso mgiz brukar köa gtasajtens forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Gå in på min server! Namn: GTAsajtens Forum Lösen: gtasajten Bana: Green Hills Enjoy! HIttar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Är det någon som har en server uppe? Eller kan någon starta en? Gärna en "mod" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Alltså ni joinar inte så jag stänger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur sätter man igång? Tog spara men sen funkar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Ingen som känner för att sätta upp en server? gärna med mod-packet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag gjorde en hög "pelare" i min server. Eller torn. Whatever. Man såg bara moln när man var på toppen. Här är skylten. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/torn1.jpg Här är jag och DimpZ vid toppen. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/torn2.jpg Och här ser man tornet nerifrån. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/torn3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag gjorde en hög "pelare" i min server. Eller torn. Whatever. Man såg bara moln när man var på toppen. Synd bara att man inte ser bilderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Wierd, de är där för mig. Isåfall är det något med silentwhisper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts