Blues Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Server uppe Name: Powers GTASAJTEN Server Pass: gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Nu har jag oxo en server. Namn: Jojjes Svenska Password: lökar Vet inte varför jag satte så på password, bara kände för det. Redigerad 19 februari, 2005 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Mitt fina hus då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Sorry för DP.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Rekomenderar deta spel starkt Redigerad 19 februari, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Rekomenderar däta spel starkt Jög med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Kan inte hitta bågon av era servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Tss kolla mitt fina hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Tss kolla mitt fina hus! Hm, rev ni mitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ganska svårt att veta om du inte har en bild på felet ! Hur skickar jag en bild som inte ligger på någon webbsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Kan man spela Blockhead över nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Kan man spela Blockhead över nätverk? Det är det som är gjejen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det är det som är gjejen! Ursäkta min dumhet, men jag fattade inte riktigt att det var ett spel man ladda de ner. Utan trodde att man bara kunde spela det över internet på nån sida, typ som RuneScape eller liknande. Var därför osäker på om man kunde spela det över ett lokalt nätverk utan uppkoppling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hur skickar jag en bild som inte ligger på någon webbsida? Attach Image! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Här är de största huset jag nånsing gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Va fan min flagga synys ju inte EDIT: eheh jag dog 3 ggr på den bilden Redigerad 19 februari, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Min första skapelse Trevåningshus jag och Ceone började på (tog inga fler screens efter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Här är de största huset jag nånsing gjort Jag var med och målade "Stolt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Ursäkta min dumhet, men jag fattade inte riktigt att det var ett spel man ladda de ner. Utan trodde att man bara kunde spela det över internet på nån sida, typ som RuneScape eller liknande. Var därför osäker på om man kunde spela det över ett lokalt nätverk utan uppkoppling Okej, men det skumma är att man inte ens behöver installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Men jag målade och gjorde dubbla fönsterrutor för jag trodde det var ett fägelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts