xstreem Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Omg, varför e ni uppe så tidigt på en lördag ? Vaknade tidigt och kunde inte somna om... Iaf, mitt hus i himlen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Mitt fina hus, med widescreen tv och flera sänger. Dessutom balkong Klå det Ah! Måste säga att jag var där och hjälpte dig måla huset blått då det bara var 2 våningar, jag hette Framax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Här är mitt gizmoss xtreems fängelse Som heter Alkatras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Här är mitt gizmoss xtreems fängelse Som heter Alkatras! Kan tillägga att det är ett spawnfängelse... Så fort man joinade började man i fängelset... Och om man dog... Edajt!11: Giz, du får skriva här innan du startar en ny server, så jag vet... Redigerad 19 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vaknade tidigt och kunde inte somna om... Iaf, mitt hus i himlen! SKÅNE ! ;D;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Här är vår fotbollsplan (Min , Xtreemes, Lindströms & matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 En till bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Handbollsplan ceone namnl_s.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Höhö, det var skit kul med handboll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Höhö, det var skit kul med handboll! Spelade ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Spelade ni? Jaa, på planen, vi hade en bricka 2x2. Så körde man 2on2 och kastade den i mål osv... Det var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ah! Måste säga att jag var där och hjälpte dig måla huset blått då det bara var 2 våningar, jag hette Framax Fan, vad coolt! Haha, minns dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ok.. startar en server nu.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ok.. startar en server nu.. =) Yay!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ok.. startar en server nu.. =) Men Giz! lagga bara inte nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Verkar som man kan spara. Kolla F10 och F11, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Fan! Giz ska alltid stänga servern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag har laddat hem spelet men när jag ska spela det så får jag upp felmedelanden. Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ganska svårt att veta om du inte har en bild på felet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Kommer inte kunna lira mer förrän på Måndag eller Tisdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts