xstreem Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Min server står uppe till tolvslaget!.. =) Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: Greenhills Ill be there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Byggde detta 4våningshus alledes själv precis Redigerad 18 februari, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Byggde detta 4våningshus alledes själv precis Nån jävel pajade mitt hus i himlen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Byggde detta 4våningshus alledes själv precis Grymmt?!! Hur lyckades du??? För det brykar alltid vara nån VISS som förstör för en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Nån jävel pajade mitt hus i himlen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Grymmt?!! Hur lyckades du??? För det brykar alltid vara nån VISS som förstör för en... Ingen pajade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Grymmt?!! Hur lyckades du??? För det brykar alltid vara nån VISS som förstör för en... Du menar väll inte mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Varför förstör ni för varandra? tänk om någon kämpat med ett hus och så kommer någon och förstår det... Hur skulle ni känna er då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Gjorde ett om-du-dör-så-damnar-du-i-fängelse fängelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Nu har jag en server, den är öppen tills jag går och lägger mig (Cirka 03.00) Name: Powers GTASAJTEN Server Pass: power4life Alla är välkommna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ville visa mitt hus. Blev dock inte klar för att han sartade om servern. Fick hjälp av ceone. Inget märkvärdigt, men vissa kanske vill se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det har snart gått en timme och bara 1 har varit inne på min server. Kan ingen komma snart :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det har snart gått en timme och bara 1 har varit inne på min server. Kan ingen komma snart :'( Vad va passet ? power4ever? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) The Trainyard! Mer Screens... Made by: Satan (Mr_Nitty) & EVUL (Korven) Redigerad 18 februari, 2005 av Mr_Nitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Juste det dära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Är det någon server uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Spelet funkar inte för mig. När jag kör så kan jag inte sätta ut lego-klossar. Kollade på controls och tryckte på knappen som stod där men inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Spelet funkar inte för mig. När jag kör så kan jag inte sätta ut lego-klossar. Kollade på controls och tryckte på knappen som stod där men inget händer Kanske NumLock e på.. =) Om de int egår efter att du har stängt av numlock så byt bara kontrollerna,.. typ till vanliga enter SERVERN E UPPE Edit: en liten pyramid =) bara på en platta.. gjorde en som jag nästan blev klar med igår (spelet krascha) på fyra plattor.. de va jobbigt Redigerad 19 februari, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Kanske NumLock e på.. =) Om de int egår efter att du har stängt av numlock så byt bara kontrollerna,.. typ till vanliga enter SERVERN E UPPE Edit: en liten pyramid =) bara på en platta.. gjorde en som jag nästan blev klar med igår (spelet krascha) på fyra plattor.. de va jobbigt Jag ÄLSKAR detta spel, kommer in snart Giz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Omg, varför e ni uppe så tidigt på en lördag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts