GiZmo Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Sure, när hade du tänkt? Håller på att leka med att sätta upp en dedikerad server nu som alla kan vara inne på.. men vi kan köra lite på skojj Tweak: en läskig hund edit: minns nån vilken mod vi körde innan? oh right.. kan bläddra i topicen XD' EDIT: Modden vi använde hette "Return to blockland", kollar in den samt "TheBetterMod" Redigerad 13 september, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Håller på att leka med att sätta upp en dedikerad server nu som alla kan vara inne på.. men vi kan köra lite på skojj Tweak: en läskig hund edit: minns nån vilken mod vi körde innan? oh right.. kan bläddra i topicen XD' EDIT: Modden vi använde hette "Return to blockland", kollar in den samt "TheBetterMod" Return To Blockland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Är det RTB vi kör så har jag lite skillz kvar sen senast jag körde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) The Better Mod verkar riktigt bra, fast den är på 200mb... Lite väl stort kanske? Tror vi ska använda RTB istället, ni kan tanka det här: http://www.megaupload.com/?d=BUMDKZWQ håller på att ladda upp den till min server atm.. leker runt med settings EDIT: http://gizgiz.nu/php/upload/RTB1045full.exe LADDA NER! Redigerad 13 september, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Dedikerad server uppe Namn: GTASajten #1 IP: 85.228.204.194 Pass: gtasajten Mod: RTB (Tanka spel+mod här: http://gizgiz.nu/php/upload/RTB1045full.exe ) Map: Bedroom Kan bytas på request! Servern verkar inte visas i listan, så joina med IP't! När nu ska lira så starta "Play RTB.bat", annars laddas inte modden! blargh Redigerad 15 september, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Hur roligt är spelet på en skala? =D Vad går det ut på? O_o Orkar inte kolla igenom tråden Edit: Hokay, den laddar fullt, sen händer inget Nån idé? Redigerad 13 september, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Tankade du RTB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Tankade du RTB? Yup, tror det, den du länkade till senast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Yup, tror det, den du länkade till senast. Oh, glömde säga det men man ska starta spelet med "Play RTB.bat" och inte blockLand.exe Blah nu kan jag inte ansluta till min server av nån anledning.. orka Redigerad 13 september, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Oh, glömde säga det men man ska starta spelet med "Play RTB.bat" och inte blockLand.exe Blah nu kan jag inte ansluta till min server av nån anledning.. orka Kan heller inte connecta Skapade en egen, men fattade inget >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Du som försöker connecta just nu? Ser lite aktivitet på servern men verkar som de inte funkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Blockland <3. Kommer gärna in någon dag. Kör du någon cleaning på banan, eller skulle man kunna få ett dedikerat område som är låst för sig själv så man slipper folk som vill förstöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 (redigerad) Har en vanlig server uppe nu, den heter RTB server 1.04 eller något liknande. Ifall någon vill köra. Redigerad 14 september, 2008 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Fixar RTB så att gubbarna blir normala legogubbar igen? Annars vill inte jag spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2008 Aaah. Jag minns när KalleR byggde en liten bikupa i hörnet på bedrum-banan och satte pw på dörren. Åh, vad alla ville in! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Fixar RTB så att gubbarna blir normala legogubbar igen? Annars vill inte jag spela. hmm.. hur såg dom ut innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 hmm.. hur såg dom ut innan? http://www.blockland.us/Media/01%20Screens...kland_00004.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Fixar RTB så att gubbarna blir normala legogubbar igen? Annars vill inte jag spela. Ja, det gör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Gud va mysigt, va inne lite snabbt på green hills. hihihihihhiiihihi de va ett tag sen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 (redigerad) Finns spelet kvar längre? Är det någon som spelar det? EDIT: Tydligen så kostar det numera, finns en dålig demo version att testa. Trist Jag hittade några gamla bilder från när jag byggde min hamn och blev sugen på att spela det igen! http://img149.imageshack.us/img149/5432/lego62dl.jpg Redigerad 20 augusti, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts