GiZmo Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Kommer in nu Edajt: Hittar inte den! aahg.. jag hatar när de cpar sig. .=).. men nu e den uppe.. de va namnet så var fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 aahg.. jag hatar när de cpar sig. .=).. men nu e den uppe.. de va namnet så var fel... Ok, kommer in då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Spelet fastnar för mig efter en stund :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Neej! Den lades ner, försvann svarta huset? Bild på svarta huset: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Okej när kommer den upp igen? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag älskar detta spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 När e sidan uppe igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Wee... nu e den uppe igen.. som vanligt e allt borta.. Det är vårt jävla internet som dampar sig... men vi ska antagligen byta till 24mbit fiber snart.. =) Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Wee... nu e den uppe igen.. som vanligt e allt borta.. Det är vårt jävla internet som dampar sig... men vi ska antagligen byta till 24mbit fiber snart.. =) Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Kör inte dedicated, så kan du bygga en platta till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Kör inte dedicated, så kan du bygga en platta till mig Japp.. kör vanligt nu.. ... servern e upp nu... hoppas att mitt internet inte kommer dampa sig nu!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Japp.. kör vanligt nu.. ... servern e upp nu... hoppas att mitt internet inte kommer dampa sig nu!.. Hängdes visst igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hängdes visst igen... .mm.. men den e uppe igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 .mm.. men den e uppe igen... Hittar den inte, skapa en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hmm, får time out när jag försöker connecta giz server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Hittar den inte, skapa en ny! Blä.. jag som hade byggt så mycket.. .. ajja.. uppe nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Blä.. jag som hade byggt så mycket.. .. ajja.. uppe nu =) Försök att inte fastna i editorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Va faan! När jag startar det så är texten helt muppad! Det är olika stora fyrkanter istället för bokstäver! vafan ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Skapar en server nu Namn: gtasajtens forum2 pass: gtasajten orka. stängde spelet. spelar på en annan server istället Redigerad 17 februari, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Spelet funkar inte :'( Det frågar om man vill skicka felrapport till Microsoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Mitt fina hus, med widescreen tv och flera sänger. Dessutom balkong Klå det Redigerad 17 februari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts