Lajnux Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Någon som vill spela ? Redigerad 8 juni, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Någon som vill spela ? Jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Har en server uppe nu.. GTAsajten server 3 pass: gtasajten EDIT: den e nerre nu, alla börja bara krångla.. gå in på nån av dom andra servrarna som är uppe Redigerad 8 juni, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Nu har jag fixat lite bilder på mitt bygge. http://img402.imageshack.us/img402/2610/bt15ex.jpg http://img149.imageshack.us/img149/2544/bt27ly.jpg http://img149.imageshack.us/img149/2413/bt43pp.jpg http://img149.imageshack.us/img149/5432/lego62dl.jpg http://img402.imageshack.us/img402/571/lego95eo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Nu har jag fixat lite bilder på mitt bygge. *Bildlar* De finns väl nån knapp så HUD:n inte blir me. Kommer dock ej ihåg hur man gör då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 De finns väl nån knapp så HUD:n inte blir me. Kommer dock ej ihåg hur man gör då... Spela roll, det som ska synas syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Spela roll, det som ska synas syns. Ja, men ändå Skitsnyggt btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Tack tack nor_adde och spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 När jag ska starta RTB-modden kommer det bara fram ett meddelande där det står Another program is currently using this file. Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) När jag ska starta RTB-modden kommer det bara fram ett meddelande där det står Another program is currently using this file. Hjälp! Gå in i processer och stäng ner det, sen försök igen. Redigerad 8 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Startar en server nu.. få se om det funkar pass gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Någon som kan berätta/visa screenshot på hur man gör så att en dörr öppnas inått. Jag vet att man ska använda wrench men jag vet inte var och vilka siffror man ska ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Någon som kan berätta/visa screenshot på hur man gör så att en dörr öppnas inått. Jag vet att man ska använda wrench men jag vet inte var och vilka siffror man ska ändra. Kolla en eller två sidor bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Gtasajten Deluxe gtasajten RTB Isles Edit: Nere nu... Redigerad 9 juni, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Gtasajten gtasajten green hills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Startade du BL genom denna ikon? Aa jag tröck på Play RTB, little help? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Aa jag tröck på Play RTB, little help? Du ska väll trycka på blockland.exe filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Du ska väll trycka på blockland.exe filen... För Blockland ja, inte för RTB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jaha... ladda bara ner RTB (ladda inte ner patchen) så borde det funka bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts