xstreem Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Nope, men här har du! Sen måste du ha senaste patchen! Jag kör utan den nyaste patchen... Tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Nope, men här har du! Sen måste du ha senaste patchen! Ok, bra jag tror det funkar nu. Finns det någon gtasajt-server uppe nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag kör utan den nyaste patchen... Tror jag... Wierd ... >.> L_Voll @ Inte just nu ... om Jojje bara hade startat upp så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Sådär, äntligen. Till alla er som det strular för, Skit i att tanka ner den Fulla installationen. Kör på andra installationen. Alltså; 1. Gå in på blockland och ladda ner blockland installern 2. Ladda ner RTB installern (nummer2) 3. Ladda ner 1.043 patchen Funkar kanon för mig nu. Tror 1.040FULL installern är korrupt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Det går bara skit på TV. Min dator har krashat så jag måste sitta på syrrans kassa. Jag har jättetråkigt! Kan någon göra server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Det går bara skit på TV. Min dator har krashat så jag måste sitta på syrrans kassa. Jag har jättetråkigt! Kan någon göra server? Baah... det är I spy på sexan. Jag tankar detta imorron. Då jävlar ska det byggas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ni som har fått igång det, kan ni inte vissa lite bilder på era kreationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag undrar om något skulle vilja göra en stad. Typ en hel stad med allt. Bara en kul idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag undrar om något skulle vilja göra en stad. Typ en hel stad med allt. Bara en kul idé. Kommer nog lagga en hel del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ouch just ja . :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Kommer nog lagga en hel del.. Man skulle ju kunna göra en mindre stad/by Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag kan ju lägga upp en server ... >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Gör det snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Namn: GTAsajten City Pass: gtasajtensforum Jag är bara aktiv i reklamerna till I Spy ... stänger runt 23 och öppnar imorrn. ^^ Redigerad 6 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag är bara aktiv i reklamerna till I Spy ...Skulle gärna ha sett den, mor min ockuperade dock TV:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Det går ju inte ens att skriva? Edit: hur fasen byter jag namn? Redigerad 6 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Stör mig något otroligt på att chatten inte funkar, och att man inte kan bytta i andra blocks (alltså sina egna) Nu kan jag inte bygga min borg, vilket är helt retarded.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Stör mig något otroligt på att chatten inte funkar, och att man inte kan bytta i andra blocks (alltså sina egna) Nu kan jag inte bygga min borg, vilket är helt retarded.. Bra sagt, dessutom har man ingen editor wand vilket suger ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Nån som lägger upp server atm? vill spela mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Åh vad bra att du sparade banan iaf. Hade byggt det där taket i en halvtimme och var inte ens halvfärdig .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts