kattälskaren Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Den är inte viktigt, kolla nån post upp. Jag har den bara i spelmappen för att hålla ordning. ----- Patchen ska du rikta mot punkt 2, alltså in i blockland mappen. Så den hamnar bland alla filer. För. Står. Inte. Ett. Skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag spelade detta förrut. Byggde en borg. Får väl installera igen, det var ganska kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Var får man tag på det här RTB nån stans? http://rtb.mocheeze.com/download.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 http://rtb.mocheeze.com/download.htm Hur tankar man uppdateringen? När man trycker på "Get the latest patch" kommer man in på en forum-tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Står ju klart och tydligt: 1. Click this link to download the .exe file. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag tänkte börja köra lite, göra ett Lego Hotel. Alla som vill komma får komma. [RTB] Lego Hotel Pass: gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Står ju klart och tydligt: 1. Click this link to download the .exe file. Jag har redan installerat den filen, nu vill jag installera uppdateringen enligt pungt 3. "3. Get the latest patch, and you're ready to play!". Men hittar ingen download länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag har redan installerat den filen, nu vill jag installera uppdateringen enligt pungt 3. "3. Get the latest patch, and you're ready to play!". Men hittar ingen download länk. Men vi kör (iaf jag) med en äldre version! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Men vi kör (iaf jag) med en äldre version! Okay. Men jag kan inte komma in på servern. Det står loading datablocks, när den har gjort det händer det inget mer. Andra servrar fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Har du sattit patchen i rätt mapp? aA DE HAR JAG GJORT ! - Sry caps lock på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Det finns en edit knapp Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Är det nån som vill spela? Jag känner för att bygga litegranna. [RTB] Jojjes Buildomania Pass: gtasajten EDIT: Meh, stängde av. Redigerad 6 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vad har spelet för systemkrav? Jag får inte det att fungera :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Kan någon ge mig inställningarna för en vanlig fungerande dörr? Redigerad 6 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jojje, det var du som hade den staden med vägar och allt, va? Du känner inte för att hosta den ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Nån som vill köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Är det nån som vill spela? Jag känner för att bygga litegranna. [RTB] Jojjes Buildomania Pass: gtasajten EDIT: Meh, stängde av. Jag vill spela, men undrar vilken version ni kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 RTB .. 0002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 RTB .. 0002 Om jag tankar blockland v. 0002 här ifrån måste jag tanka hem rtb ifrån en annan sida då, eller är det redan inbyggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Om jag tankar blockland v. 0002 här ifrån måste jag tanka hem rtb ifrån en annan sida då, eller är det redan inbyggt? Nope, men här har du! Sen måste du ha senaste patchen! Redigerad 6 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts