JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 ARGHHH JAG HAR KLICKAT FEL. TACK HUNTER. Nu ska jag joina. Edit: Men nu är servern nere. Hunter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Lol. Läste fel. Det är sent. JSHC JSHC JSHC JSHC JSHC JSHC Redigerad 5 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Snälla hjälp mig! play rtb filen och blockland.exe är i samma mapp, vad ska jag göra nu?? kommer inte in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Tryckt på RTB filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Tryckt på RTB filen? vad ska man göra sen?, om jag trycker på Blockland.exe kommer en ruta upp där det står att blockland.exe måste avslutas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 vad ska man göra sen?, om jag trycker på Blockland.exe kommer en ruta upp där det står att blockland.exe måste avslutas Men du ska dubbelklicka på Play RTB filen ... inge blockland.exe här inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Men du ska dubbelklicka på Play RTB filen ... inge blockland.exe här inte. Men, när jag gör det , blir hela skärmen svart sen så kommer en ruta upp där det står, Blockland.exe uppståt ett problem och måste avslutas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Försök efterlikna det där så mycket som möjligt. Allt som finns i punkt 3 MÅSTE vara så. Det inringade med rött (4) ska man trycka på för att starta spelet. Du ska ÄVEN installera patchen direkt in i "blockland" filen. Någon som vet var man kan hitta savefiler? Redigerad 5 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Wu Zi Mu, kan inte du lägga upp din server så vi kan spela ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Wu Zi Mu, kan inte du lägga upp din server så vi kan spela ? Hur kommer det sig att alla tror att det är min server? :] Jag är Superadmin 2, och det är coolas server, hoppades på att den skulle vara uppe, men det blir nog å spela imorgon istället. Jag har ännu lite krångel med brandväggen, mina servrar syns inte för andra, måste öppna port. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Ah okej . Jag har väntat hela dagen på att "din server" (coolas server) ska komma upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Okej då lägger upp servern nu men kommer inte spela ska sova så låter den stå på under natten namn:gtasajten pass:gtasajten edit kan inte ladda våra egna byggnader laggar för mycket så ja sätter på en annan bana istället Redigerad 6 juni, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hey, nån som vill köra? Jag kan köra upp en server.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Någon som vill spela ? Förresten , hur öppnar man portarna ? Det är ingen som ser att jag har lagt upp server. Så när jag gör en server så är det typ som en offline server. :'( Plsss tell me ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Port Forwarding i routern, Lajnux. Jag kan väl köra lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Skulle du kunna beskriva för mig hur man gör det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Det beror ju på vilken slags router du har... Man får ju bara trycka på Port Forwarding och skriva in portarna man ska använda, jag använder 27015 (samma som GMod ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vart finns port forward då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Lajnux, vad heter din router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Umm. Är rautern den där som blinkar typ internet lådan haha . Har jag trådlöst internet men den där lådan heter iaf belkin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts