Jojje Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Min server är uppe nu, har varit det en stund. NAMN: [RTB] GTAsajten [JojjeCity] PASS: gtasajten EDIT: Är det ingen som kommer? :'( I feel forgotten... EDIT 2: Sida 30! Ensam Sida 30! Ensam Sida 30! *skakar på huvudet* EDIT 3: Jag gjorde ett litet hotell i min stad. Sorry för gryniga bilder. Redigerad 5 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Tar det igen ... Jag har alltså laddat ner RTB1040full från den officiella hemsidan, laddat ner den senaste patchen och ersatt dem filer som skulle ersättas. Jag har också triggat upp en ny port via mmin bredbands uppkoppling precis som det står på den sidan som Siana länkade, med port 2800 genom 2830 eller nått, plus att alla andra some redan fanns där är öppnade. Ska också lägga till att jag kan spela vanlig blockland utan problem ... hjaelp. Redigerad 5 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 RTB full install 1.0.40 är korrupt för mig. Den slutar extrakta filer och stänger av sig, sen går det inte starta RTB pga av det. Fattas ett par .cs filer tror jag det va. *EDIT* Yes box. Loading compiled script common/main.cs. Missing file: common/defaults.cs! <--WTF! Missing file: rtb/main.cs! <---WTF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Meh, F11, det är en editor. Men man sitter fast i den.. EDIT: Startade om servern... Om du fortfarande inte vet hur man kommer ut ur editorn, så kan jag berätta att man trycker f11 en gång till. (Om jag inte minns heelt fel). Aja, du kan prova i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag tankar du Jag kommer och anfaller er snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Någon som är sugen på att spela på 'Ön' så startar jag server om sisådär fem minuter! (ska först starta upp spelet, starta server, loada bricks och sen kan ni börja storma in!) Namn: Gtasajtens Forum Pass: gtasajten That's the way! Edit: Jag kommer vara AFK ett tag i början för vi ska fika med familjen... Eller nåt... Sköt er och paja inget! Redigerad 5 juni, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 RTB eller vanliga BL ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Säkert RTB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Jag skänkte den här skylten åt ett hedniskt forntidsfolk, vars karaktäristiska framtoning var sjuhelvetes mystisk, såväl som åt Nils prima mästerkockar. http://img379.imageshack.us/img379/4170/nyttbitmappsbild8ew.jpg Redigerad 5 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Testa att installera om spelet. Har gjort det 2-3 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Förlåt för att jag är lite efterbliven, men var hittar man RTB Edit: Tack och lov så hade xstreem länkat till RTB några sidor bakåt. Tack Redigerad 5 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Jag har gjort lite "Lego Art" på min server. Det blev till det här. "The Hand". EDIT: Jag skänkte den här skylten åt ett hedniskt forntidsfolk, vars karaktäristiska framtoning var sjuhelvetes mystisk, såväl som åt Nils prima mästerkockar. HEIL FARBROR NILS! Redigerad 5 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 För fan, jag har patchat och allt, men när jag klickar på "Play RTB" så kommer det upp en snart ruta i några sekunder och sen står det "blockLand.exe har stött på ett problem och måste avslutas." Hjälp? samma sak händer för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Har ni RTB filen i samma mapp som Blockland.exe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 RTB fil ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 RTB fil ??? Play RTB.bat Den ska du klicka på när du ska spela, och den ska ligga i samma mapp som Blocklan.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag har gjort lite "Lego Art" på min server. Det blev till det här. "The Hand". EDIT: HEIL FARBROR NILS! Vilken söt en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag kan inte komma in på någon server nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Play RTB.bat Den ska du klicka på när du ska spela, och den ska ligga i samma mapp som Blocklan.exe ARGHHH JAG HAR KLICKAT FEL. TACK HUNTER. Nu ska jag joina. Edit: Men nu är servern nere. Redigerad 5 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Play RTB.bat Den ska du klicka på när du ska spela, och den ska ligga i samma mapp som Blocklan.exe Samma fel ör mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts