xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 VART ÄR SERVERN VAD HETER DEN VAD ÄR LÖSEN ORDET?+ SNÄLLLA? Jag hitter den inte!!! Hjälp! Bääääh"! *skapar gtasajten#2 server om inte nån säger nå't* *lösen är gtasajten* Servern är ju uppe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Servern är ju uppe... Den va inte det nyss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Fan, farsan skulle ha datorn, och jag som precis höll på att måla på min "villa" i bergen! Rör den inte är ni snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ttror att mitt spel har kraschat.. kommer inte in i de.. funkar de för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ttror att mitt spel har kraschat.. kommer inte in i de.. funkar de för er? Nup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Ttror att mitt spel har kraschat.. kommer inte in i de.. funkar de för er? Hoppas det funkar, min fina villa!! :'( Edit: Neeeeeeeeeej! Den funkar inte! Redigerad 16 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Måste tyvärr stänga av de.. =( använder 99% av CPU'n och 100mb minne.. serven e uppe igen om 20-30 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Måste tyvärr stänga av de.. =( använder 99% av CPU'n och 100mb minne.. serven e uppe igen om 20-30 sek Säg till när den är uppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag vill testaaa!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Den där jädra Sikorka skulle första mitt hus för han var "sur" på Gizmo som hade tydligen förstört hans hus. Hade hållt på nästan en halvtimme med huset, då kom ihan och rev hela huset... Fyfan va sur jag är.... Redigerad 16 februari, 2005 av Terror_xl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Måste tyvärr stänga av de.. =( använder 99% av CPU'n och 100mb minne.. serven e uppe igen om 20-30 sek Du Din jäveel du FÖSTÖRDE MITT HUS!!!!!!!!! och sen stack du! FEGIS! Och så fick du mig att försöra nåns stackars hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag förstörde ju bara 2 rader med fönster av ditt hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hur tusan bygger man i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hur tusan bygger man i spelet? Först plockar du upp en legobit.. sen trycker du på en siffra (1-5). Placera biten med vänster musknapp. Nu kan du flytta runt den med NumPad tagenterna 4,6,8,2. Du roterar biten med 7 och 9. Du höjer och sänker den med 1 och 3. Sen skapar du biten genom att trycka på Enter(NumPad) ska gå och lägga mig! Servern e uppe hela natten, om inte mitt internet lägger av dvs.. Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: Bedroom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Där e fina hus på g nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Ska se vad jag hinner göra nu på morgonen... Edajt: Detta är mitt hus, paja det inte! Dålig kvalite pga JPG bild... Redigerad 17 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Sorry... strömmen gick för et tag sen.. så allt e borta... :'( Redigerad 17 februari, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Är det nere? Jag hittar inte gtasajtens bana eller vad man säjer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Servern e uppe med en "ny" bana nu! =)... Kom in!!! Namn: GTASajtens Forum Lösen: gtasajten jaha.. tråkig bana.. så nu är de den vanliga Greenhills igen Redigerad 17 februari, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Servern e uppe med en "ny" bana nu! =)... Kom in!!! Namn: GTASajtens Forum Lösen: gtasajten jaha.. tråkig bana.. så nu är de den vanliga Greenhills igen Kommer in nu Edajt: Hittar inte den! Redigerad 17 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts