spajdermän Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ja kan testa. namn: gtasajten pass: gtasajten Edit servern är uppe:P hoppas den funkar. Din funkar Så jag stannar nog uppe ett tag till iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Det laddar klart hela linjen sen så händer det ingenting när den har kommit till slutet på den. Alltså den stannar i toppen. Snälla hjälp ! Jag vill spela :'( Redigerad 4 juni, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Sorry för dubbelpost men jag behöver verkligen hjälp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Sorry för dubbelpost men jag behöver verkligen hjälp ! Jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Öppna era portar, dumbies. http://www.portforward.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Öppna era portar, dumbies. http://www.portforward.com Jag fattar ingenting av det där :'( Vill så gärna spela ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Lägger upp en server nu om det är intresse för det. Säj bara till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Lägger upp en server nu om det är intresse för det. Säj bara till Bra Jag kommer på 5 röda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Bra Jag kommer på 5 röda Okej lägger upp servern nu! Namn:gtasajten Lösen:gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Aah, Blockland! Det var ett väldigt tag sen! Kommer ihåg att jag gjorde mitt "JojjeCity Deluxe" med ett McLego's. Ah, good times. EDIT: coola är det Return to Blockland? EDIT 2: Ska göra en server med RTB, Namn: Jojjes RTB Pass: gtasajten Redigerad 4 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Jag har några frågor . 1. Vad menas med RTB? 2. Jag såg en kille som byggde allting jättefort. Typ en kyrka på 4 sekunder. Hur gjorde han det ? 3. Vad är "Return of Blocklands" ? 4. Vad gör "Return of Blocklands"? 5. Var får man tag på det ? Tacksam för svar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) 1. Vad menas med RTB? Return to Blockland. 2. Jag såg en kille som byggde allting jättefort. Typ en kyrka på 4 sekunder. Hur gjorde han det ? Han måste ha sparat det på en separat fil, som han laddade igen. 3. Vad är "Return of Blocklands" ? En mod till Blockland som lägger till dörrar, vattenkranar etc. Till och med saker som kan röra sig. 4. Vad gör "Return of Blocklands"? Se föregående svar. 5. Var får man tag på det ? Linksters. Är det nån som vill köra? Jag har satt upp server. NAMN: JojjeCity PASS: gtasajten Redigerad 4 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Jag skulle gärna vilja spela men jag hittar inte din server EDIT: Förresten. Hur söker man på en server ? Redigerad 4 juni, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Jag skulle gärna vilja spela men jag hittar inte din server EDIT: Förresten. Hur söker man på en server ? Spel -> Servers -> Query Master Alla servrar är där. Edit: Funkar nog nu ... inte ... "The software you are trying to run should give you the details of what these should be." What software? Redigerad 4 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Spel -> Servers -> Query Master Alla servrar är där. Herregud! Finns det inget enklare sätt? Du får gärna länka rakt på. Leta upp din router och följ anvisningar. Inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zcarz Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Riktigt Riktigt ROLIGT SPEL!! vilket bra fynd.. Rekommenderas för Lego Älskare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Kan nån hjälpa mig komma in på blockland? jag har 512 ram minne, vet inte villket video kort jag har, help plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 För fan, jag har patchat och allt, men när jag klickar på "Play RTB" så kommer det upp en snart ruta i några sekunder och sen står det "blockLand.exe har stött på ett problem och måste avslutas." Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Någon som spelar eller? Kommer gärna in om nån lirar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 För fan, jag har patchat och allt, men när jag klickar på "Play RTB" så kommer det upp en snart ruta i några sekunder och sen står det "blockLand.exe har stött på ett problem och måste avslutas." Hjälp? Testa att installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts