pip Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Jag föredrar TBM nåt jag gjort i det http://img96.imageshack.us/img96/7684/blockland20060514022421152kl.th.jpg Redigerad 3 juni, 2006 av pip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Tankar nu. Är det bara för mig som det blir "blockLand.exe har stött på ett problem och måste avbrytas."? Vilken tankade du? Har du uppdaterat till moddem Return To Blockland? och patchat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jag skapar en GTAsajten- server nu. Pass: gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Vilken tankade du? Har du uppdaterat till moddem Return To Blockland? och patchat? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jag har nyss installerat det och när jag ska joina en server så stannar det på datablocks. Någon som vet vad jag ska göra för att få det att funka ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jag har nyss installerat det och när jag ska joina en server så stannar det på datablocks. Någon som vet vad jag ska göra för att få det att funka ? :'( Öppna portar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Wu-zi-mu kan du lägga upp en server ?. Redigerad 3 juni, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jag har lagt upp en, har försökt öppna port, så jag hoppas det fungerar, den heter Gtasajten teh real. password är gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 ..och anledningen till att jag byggde stora betongblock var att jag inte kunde skriva och att 90% av allt jag hade byggt försvann.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Kanske en aning dum fråga men hur öppnar man portarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 ..och anledningen till att jag byggde stora betongblock var att jag inte kunde skriva och att 90% av allt jag hade byggt försvann.. Och sabotera för andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jag har lagt upp en, har försökt öppna port, så jag hoppas det fungerar, den heter Gtasajten teh real. password är gtasajten. Hittar ingen sån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Hittar ingen sån... Då fungerar inte porten, vänta ett tag och försök igen om en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Då fungerar inte porten, vänta ett tag och försök igen om en stund Samma för mig,så ja väntar lite till ja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Då fungerar inte porten, vänta ett tag och försök igen om en stund Säg till när du har fixat. Fast jag läre kanske lägga mig snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Testa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Testa nu Näpp. inte nu heller. Lägger mig ja då eftersom de inte gör de. Gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Testa nu Nope hittar den inte heller . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Skit också, kan nån annan lägga upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Skit också, kan nån annan lägga upp? Ja kan testa. namn: gtasajten pass: gtasajten Edit Servern är nere kommer upp imorgon. Vi ska bygga en stad ni får gärna komma in på servern när den är uppe:) RPG FTW man kan tex få jobb ok tjäna pengar ok massor me andra saker mer info imorgon. Redigerad 4 juni, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts