ZliPp Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag med. Vi får lira sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Zlipp. in på msn =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 RTB server uppe!! Namn: GTAsajten Pass: franz Btw, rtb äger, man kan välja mellan skit mycket kläder, m.m-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Men fan! När jag försöker "joina" så laddar den "datablocks" och sen bara stannar den! Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Men fan! När jag försöker "joina" så laddar den "datablocks" och sen bara stannar den! Vad är felet? Så var det med mig förut också jag vet inte vad som är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Lägger upp en server igen, vanliga Blockland. Namn: Gtasajten Pass: Franz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Lägger upp en server igen, vanliga Blockland. Namn: Gtasajten Pass: Franz Sry dubbelpost men, uppe igen! Stängd. Redigerad 23 oktober, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Sry dubbelpost men, uppe igen! Vill jättegärna vara med men mitt tycks inte fungera. Laddar datablocks, sen är det stopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) GRAVEDIG'D!! Yes... Belive it or not... Jag och Sikorka har funderat lite och ska spela lite Blockland... Ska ni vara med så måste ni vara seriösa och inte paja vårt shit... För vi är überbäst på det... Skämt å sido... Ladda ner senaste RTB: http://rtb.mocheeze.com/download.htm ' ... Mer information kommer inom kort! ... Och här är informationen; Namn: Gtasajtens Forum Pass: gtasajten Redigerad 3 juni, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 GRAVEDIG'D!! Yes... Belive it or not... Jag och Sikorka har funderat lite och ska spela lite Blockland... Ska ni vara med så måste ni vara seriösa och inte paja vårt shit... För vi är überbäst på det... Skämt å sido... Ladda ner senaste RTB: http://rtb.mocheeze.com/download.htm ' ... Mer information kommer inom kort! Är dig alltid trogen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ja just ja! Kanske borde börja lira igen. Jag joinar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jag kommer in strax. Men först ska jag skaffa RTB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jag kommer in strax. Men först ska jag skaffa RTB. Just det jag håller på med också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Kan inte få igång spelet buhuhu :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Bleh, jag orkade inte fortsätta spela. Men jag fick till ett fint litet, lösenordsskyddat hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Servern är nere.. Får väl börja måla fisken nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Känner någon för att lira lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Here we go again... Kan nog spela lite på Onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Bleh, jag orkade inte fortsätta spela. Men jag fick till ett fint litet, lösenordsskyddat hus. Hur blev det med mitt fina lyxhus i luften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Tankar nu. Är det bara för mig som det blir "blockLand.exe har stött på ett problem och måste avbrytas."? Redigerad 3 juni, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts