thotim Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Skaparna till Blockland har nu också gjort ett action rpg spel såkallat "Age of Time" och utspelar under medeltiden. Varför inte pröva?, kanske det är lika skoj som Blockland. Eller ännu roligare Länk till sajten och Direktlänk . Screens: http://www.ageoftime.com/aot/Media/00%20Screenshots/screenshot001.jpg http://www.ageoftime.com/aot/Media/00%20Screenshots/screenshot009.jpg http://www.ageoftime.com/aot/Media/00%20Screenshots/screenshot005.jpg http://www.ageoftime.com/aot/Media/00%20Screenshots/screenshot006.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Skaparna till Blockland har nu också gjort ett action rpg spel såkallat "Age of Time" och utspelar under medeltiden. Varför inte pröva?, kanske det är lika skoj som Blockland. Eller ännu roligare Länk till sajten och Direktlänk . Skapa en ny topic istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Laddar.. ska se om det är kul.. säger till om det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Medeltiden med moderna människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Har testat det nu.. Betyg: N N N N (fyra Nylle loggos) video: (lägg in den i recordingsmappen i det) kanske funkar i blockland också demo004.rec Redigerad 11 maj, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 http://www.ageoftime.com/aot/Media/00%20Screenshots/screenshot001.jpg Hah. Alla 'npcfemale' säger "Hello There!" "Hello There!" hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hah. Alla 'npcfemale' säger "Hello There!" "Hello There!" hela tiden. Det finns bara en server för mig!!!! Ingen inne på den! Har nån nån aning hur man fixar mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta kungen Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hejsan jag är lite nybörjare på Lego spel men men.! Jag har frågor om Lego MMO dom lyder: 1: Var kan man köpa det . 2: Måste man köra online. 3:Kan andra förstöra husen?. 4:Är det som The Sims fast i lego.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hejsan jag är lite nybörjare på Lego spel men men.! Jag har frågor om Lego MMO dom lyder: 1: Var kan man köpa det . 2: Måste man köra online. 3:Kan andra förstöra husen?. 4:Är det som The Sims fast i lego.? 1. Man laddar ner det GRATIS på deras hemsida 2. Tror det 3. Japp jag brukar förstöra för andra 4. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hejsan jag är lite nybörjare på Lego spel men men.! Jag har frågor om Lego MMO dom lyder: 1: Var kan man köpa det . 2: Måste man köra online. 3:Kan andra förstöra husen?. 4:Är det som The Sims fast i lego.? 1. Det är Gratis 2.Nej 3. Japp, men det är inte ett måste 4. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta kungen Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Bugar och bockar för svaren tack tack ska nog fixa det nu . Det värkar jätte kul. VAD ÄR ADRESSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 12 maj, 2005 av Gta kungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag är efterbliven och har inte kört Blockland än. Men nu har jag äntligen tankat och börjat köra. Jag kan skapa en egen server, men när jag försöker joina någon så börjar en mätare ladda "Loading Datablocks" och sedan fastnar den i toppen och inget händer. Ibland är det på "Loading Objects". Hjälp, snälla någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 De har antagligen nyarre versioner om det tar long tid att ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Lite får man bidra med men jag har startat en server och det är ingen lösen bra va Bana: bedroom speltyp:deathmatch och thebettemod används ha så kul modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Lite får man bidra med men jag har startat en server och det är ingen lösen bra va Bana: bedroom speltyp:deathmatch och thebettemod används ha så kul modden Vilket namn har servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Thegtafrek's server eller nåt kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Ojoj... BUMP! Har nån lust att spela 1.6a? Startar server, är inne i en kvart typ, sen stänger jag ner den om ingen kommer in... Namn: Gtasajten Pass: Gtasajtens forum *Stängd* Redigerad 3 juni, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Vet någon något ställe som man kan tanka hem v.1.6 Redigerad 4 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Jepp, nu är jag tillbaks och bumpar upp denna... Har någon lust att spela så kan ni PM:a mig, så lägger jag upp en server... Namn: Gtasajten Pass: Gtasajtens Forum Bana: Det återstår att se Version: Orginal v.0002 Edit: Nerstängd Redigerad 30 juli, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Någon som vet var man kan ladda ner moden "RTB" (Return To Blockland) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts