Sikorka Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Sniper rifle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Sniff, dom var som nizister... Vi plågades länge medans dom sköt på oss med uzi och desert eagle... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Sniff, dom var som nizister... Vi plågades länge medans dom sköt på oss med uzi och desert eagle... :'( Hur får man fram vapnen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Sniff, dom var som nizister... Vi plågades länge medans dom sköt på oss med uzi och desert eagle... :'( Vilken mod ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vilken mod ? 1.6a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) 1.6a Länk? EDIT: http://www.theega.com/blocklandmods/index.html Redigerad 9 april, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 1.6a Hur får man fram vapen då? Har redan 1.6a... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Man trycker på F11 och sen går man in nånstans där (vet inte vad det heter) och så dubbelklickar man så kommer det fram ett vapen.. Jag har ett problem jag får inte fram några servrar.. när ja trycker på typ refresh ska testa att installera om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Sorry för dubbelpost men kom in på min 1.6a server joina: 217.210.178.45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Namn: Gtasajten Pass: gtasajten Bana: Kitchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Xstreem: När jag går in på din så går jag och lite så sedan fastnar jag.. Varför? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Xstreem: När jag går in på din så går jag och lite så sedan fastnar jag.. Varför? :'( Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Är servern fortfarande öpen x to da streem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Fixade nya 1.6 ganska coola banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Någon som spelar fort farande?? Jag tykker v1.6 är ganska cool (ursäkta 2 post) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Jag får inte fram några servar :S Jag var inne på blocklands hemsidan nyss och såg att dom hade en gubbe som satt i en häst Eehhm ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det är nog beta bilder eller ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Det är nog beta bilder eller ngt. Vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 En bild på en snubbe som rider en häst på blocklands hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 En bild på en snubbe som rider en häst på blocklands hemsida. Haah såg det nu!! Gud va fult med ändå coolt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts