Donkeey Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Blockland funkar inte för mig, jag har för lite Ram-minne eller vad det nu heter. Vad ska jag göra? :'( Hehe... Har 1024 i Ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Blockland funkar inte för mig, jag har för lite Ram-minne eller vad det nu heter. Vad ska jag göra? :'( Öhh ja köp mer är väll det enda som skulle funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Öhh ja köp mer är väll det enda som skulle funka Jaha... Tack för den mycket bra beskrivningen Och vart köper man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jaha... Tack för den mycket bra beskrivningen Och vart köper man det då? Jo man kanske går till en butik? datorbutiken.com m.m finns det ju på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Var ju en suverän beskrivning. Vad vill du ha? Köp ett ram minne till, ett chip man sätter i en hållare innuti datorn så att du får mer minne blablalbal Wierdo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jo jag har byggt deta hus själv det är en ingång där nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Så jävla snyggt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Lanade spelet i helgen, så otroligt kul!!! Byggde även lite mer seriösa saker, men har ingen bild på dessa... EDIT: Rättade stavfel... Redigerad 14 mars, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Hotell Plaza ! välkommen att flytta in. inredning görs av er själva en hel våning var (finns så länge lagret läcker Lagret ligger på 4 st just nu kommer fler) välkommen ! Server: Gtasajtens Forum Lösenord: Hotel Plaza Redigerad 19 mars, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hotell Plaza ! välkommen att flytta in. inredning görs av er själva en hel våning var (finns så länge lagret läcker Lagret ligger på 4 st just nu kommer fler) välkommen ! Server: Gtasajtens Forum Lösenord: Hotel Plaza Vad är det för version? Känner inte igen färgen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Vad är det för version? Känner inte igen färgen... V1.2a tror jag.. orkar inte ladda ner 1.3. :Pmen jag öppnar servern nu.. kanske laggar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Spelar ni Blockland än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Hotel Plaza nu öppet, Har ICA också flytta in nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Spelar ni Blockland än?? Jaa.. jag iaf.. har inget annat roligt spel så.. det är ett kul tidsfördriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Drar upp en gammal god tråd! Håller på att ladda ner Blockland mod 1.6a, när den är klar, så startar jag nog en server som ni kan komma in och lira på... Editar denna posten när servern är uppe! Edit: Namn: Gtasajten Pass: gtasajten Edit: Servern nere! Redigerad 8 april, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vart kan man få tag i dom där nyare versionerna med flera färger och annat kraffs? Bilden: Nått skit jag och Puslakan byggde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Jag får inte igång det... Det pajjar i starten! Någon som vet hur man fixar det? Redigerad 8 april, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Drar upp en gammal god tråd! Håller på att ladda ner Blockland mod 1.6a, när den är klar, så startar jag nog en server som ni kan komma in och lira på... Editar denna posten när servern är uppe! Edit: Namn: Gtasajten Pass: gtasajten Edit: Servern nere! Vart laddar man ner 1.6a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag får inte igång det... Det pajjar i starten! Någon som vet hur man fixar det? Hade nått sånt fel förut, bytte dator, då funkade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vart laddar man ner 1.6a? Hemsidan(Legoblocklands) --> Forum --> Mods(Färdiga) --> den första pinnade topicen Hoppas det hjälpte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts