Sikorka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Man kan även ha vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Hur fotar man ? Edit: Det va med print screen =) Redigerad 16 februari, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Kom på att jag inte har 512mb ram. Redigerad 16 februari, 2005 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Servern fortfarande uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nu ja.. =).. haft lite problem men den e upp nu Fått editorn att funka me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nu ja.. =).. haft lite problem men den e upp nu Fått editorn att funka me Du föste ju bara runt banan hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Du föste ju bara runt banan hela tiden Nepp.. .. föste runt dig ... Kan nån gå in på den nu? och se om den funkar.. Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: Greenhills2 Redigerad 16 februari, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Ingen inne juh! den fastnar på Loading Objekts!!! Redigerad 16 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nepp.. .. föste runt dig ... Kan nån gå in på den nu? och se om den funkar.. Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: Greenhills2 Får jag fråga vart man skriver allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ingen inne juh! den fastnar på Loading Objekts!!! Vänta där en stund, jag var inne, byggde en trampolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 När jag har Extractat eller vafan det är man gör först så går jag in i mappen blockland och trycker på blockland.exe så kommer kommandotolken upp och sen blir skärmen svart sen blir det Walla walla fel.--- skicka , skicka inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 När jag har Extractat eller vafan det är man gör först så går jag in i mappen blockland och trycker på blockland.exe så kommer kommandotolken upp och sen blir skärmen svart sen blir det Walla walla fel.--- skicka , skicka inte... Blev så på min syrras dator med, någon sa att man behövde 512 ram minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Har ni sett vad dom mer har gjort? Liknar ett mmorpg spel i halvkass grafik... http://www.ageoftime.com/aot/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Servern är jöh nere :'( Det var skit kul iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Mitt internet la av.. =/ fick starta om datorn/routern och modemet så att de skulle funka... men nu e den uppe igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Servern är jöh nere :'( Det var skit kul iaf Jag vet funkar icke fö mig heller ..kan inte nån göra gtasajten#2 , snälla? Lösen ska va stasajten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag vet funkar icke fö mig heller ..kan inte nån göra gtasajten#2 , snälla? Lösen ska va stasajten.. Din trampolin ägde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Din trampolin ägde! Heheh jupp , KalleR var ju också där!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) VART ÄR SERVERN VAD HETER DEN VAD ÄR LÖSEN ORDET?+ SNÄLLLA? Jag hitter den inte!!! Hjälp! Bääääh"! *skapar gtasajten#2 server om inte nån säger nå't* *lösen är gtasajten* Redigerad 16 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Blev så på min syrras dator med, någon sa att man behövde 512 ram minne Jaha då får jag lira gitarr istället nurå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts