pixi Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Gizmo sry! la ner den.. Kör på xtstreems.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hur gör man så man är liten när man e admin? :"> F11 ---> Markera en gubbe ---> Välj transform i hörnet ---> Ändra 1 1 1 till vad du vill, t ex 0.1 0.1 0.1 ... Det är så jag brukar ha det... Laddar ner MOD nu, men sen startar jag servern igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vilken IP har xstreems? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Xstreem vart stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vilken IP har xstreems? Han la ner den.. Någon som har igång en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Xstreem vart stor... Och du var liten Wiie, nedladdning klar! Snart är da server uppe igen!! Da server is uppe again!!!!! Huu! Var tvungen att stänge ner Redigerad 26 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 På alla banor förutom Bedroom och skidbanan dummar sig min grafik, den liksom blinkar på alla saker förutom gubben. Har provat masssa inställningar, vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Och du var liten Wiie, nedladdning klar! Snart är da server uppe igen!! Da server is uppe again!!!!! Kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 F11 ---> Markera en gubbe ---> Välj transform i hörnet ---> Ändra 1 1 1 till vad du vill, t ex 0.1 0.1 0.1 ... Det är så jag brukar ha det... Sen då...? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Xstreem hittar inte din server?` aja.. pixi startar egen.. NAMN: GTASAJTEN Pass: gtasajtenonly Välkommna! Redigerad 26 februari, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Xstreem hittar inte din server?` aja.. pixi startar egen.. NAMN: GTASAJTEN Pass: gtasajtenonly Välkommna! Jag hittar hans server man jag kan inte gå in på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Xtreems server sög jag blev bannad bara för att jag byggde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Byggde du på hans sak eller byggde du själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Xtreems server sög jag blev bannad bara för att jag byggde Va? Jag har inte bannat nån... När bannade jag dig isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hade inte så mycket att göra nu på kvällen, så det blev lite blockland. Power_psychic, gurg och jag gjorde en fotbollsplan. Har lite bilder, men ursäkta den riktgt dåliga kvalitén. Bilden skulle bli för stor med bättre kvalité och jag orkar inte uploada de en efter en... http://img141.exs.cx/img141/1504/legofotboll25ti.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Hade inte så mycket att göra nu på kvällen, så det blev lite blockland. Power_psychic, gurg och jag gjorde en fotbollsplan. Har lite bilder, men ursäkta den riktgt dåliga kvalitén. Bilden skulle bli för stor med bättre kvalité och jag orkar inte uploada de en efter en... Snyggt! EDIT: När jag startar en server så fastnar jag i luften utan att kunna gå. Slotsen ser även konstiga ut. varför? kolla bild... Redigerad 26 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Starat en server Den heter gtasajtens Pygme VS legogubbe Pass gta_sajten det går ut på att det ena laget är pygme'er (små gubbar , lika liten som den minsta lego biten) och det andra är norman stora lego gubbar, som krigar mot varandra... hel kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Starat en server Den heter gtasajtens Pygme VS legogubbe Pass gta_sajten det går ut på att det ena laget är pygme'er (små gubbar , lika liten som den minsta lego biten) och det andra är norman stora lego gubbar, som krigar mot varandra... hel kul... Det är Mod 1.3 va? Ska bara ladda ner det på denna datorn sen kommer jag in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Det är Mod 1.3 va? Ska bara ladda ner det på denna datorn sen kommer jag in Japp! 1.3 är det.. Jag byggde ett skogs hus i granarna... fult! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Japp! 1.3 är det.. Jag byggde ett skogs hus i granarna... fult! Hittar inte din server! Startar en egen... Namn: Gtasajten Pass: gta_sajten Bana: Det får vi se.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts