GiZmo Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Jepp, se på fan, xstreem startar en server... (ovanligt?) Namn: Gtasajten Pass: gta_sajten Bana: Mountain Colony Herchlisch(stavning?) Willkommen! (kör en stavning? här med) 0kokok!.. tankar modden! sittar den ej.. :S Redigerad 24 februari, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Hummm.. efterson jag inte hittar nån server så startar jag en.. Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: Mountain Colony IP: 62.181.91.143:6346 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Hehe.. alla drog ju.. fan va kul det var me deathmatch.. vi borde göra så att man bygger fästningar/fort och sen är man då i lag och sen går man u och krigar ! låter as kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag kan inte ladda ner modden :S Det avbryts efter en stund... Nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag kan inte ladda ner modden :S Det avbryts efter en stund... Nån som vet varför? Nej... hmm, konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
roobiin0 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Tja jag är ny här men vet ni hur man använder trollspöt ? när man är admin asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Lägger upp en deathmatch server... Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: Mountain Colony Deathmatch IP: 62.181.91.143:6346 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Lägger upp en deathmatch server... Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: Mountain Colony Deathmatch IP: 62.181.91.143:6346 Hittar inte... Jag startar en deathmatch... Namn: Gtasajten Pass: gta_sajten Bana: Mountain Colony Deathmatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Kan ingen starta en server som funkar typ xstrrem gizmo eller pixi(bästa servern!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Lägger upp en server om nån vill spela... Namn: Gtasajten2 Password: Gta Map:Bedroom XXXL Edit: Nere Redigerad 25 februari, 2005 av The_force Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hehe, man tackar... Startar en Deathmatch, men jag har det på build mode tills dom flesta är klara med "läger"... Namn: Gtasajten Pass: gta_sajten Bana: Mountain Colony Deathmatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Sorry för dubbelpost... Startar en server... Namn: Gtasajten Pass: gta_sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Tja igen, jag har varit borta i en vecka i frankrike på en skidresa ... har det hänt nå't nytt här? Vilka har tankat hem modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag kommer att ha en server uppe ikväll. Namnet kommer att vara GtaSajten, lösenord gtasajtenonly och det kommer att vara bedroom. Vi bygger en bro till vapnen, och sen mördar vi varandra. Någon som ska vara med? Kanske kommer att vara mellan 22:00 och 23:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Någon som är intresserad av att göra en "smurfstad"? Jag gör er till "smurfar" sen bygger ni... Man får mycket mer plats, och det är lättare att bygga hus Namn: Gtasajten Pass: gta_sajten Bana: Bedroom XXXL Edajt: Stängde ner Redigerad 25 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Edajt: Stängde ner Skit, skulle precis komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Någon som är intresserad av att göra en "smurfstad"? Jag gör er till "smurfar" sen bygger ni... Man får mycket mer plats, och det är lättare att bygga hus Namn: Gtasajten Pass: gta_sajten Bana: Bedroom XXXL Vad är din ip? och viken port använder du? (vill ha ip'n och port för att joina direkt.. tar så lång tid med server listan.. ) Edit: Men blä! ... ajja.. i framtiden så skriv ip/port också =)... ska jag starta en server?... vilken bana? Redigerad 25 februari, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Vad är din ip? och viken port använder du? (vill ha ip'n och port för att joina direkt.. tar så lång tid med server listan.. ) Edit: Men blä! ... ajja.. i framtiden så skriv ip/port också =)... ska jag starta en server?... vilken bana? Hmmmm... Bedroom XXXL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: Bedroom XXXL IP: 62.181.91.143:6346 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: Bedroom XXXL IP: 62.181.91.143:6346 Hehe, kommer in... Ska vi bygga "smurfstad"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts