pixi Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Min server ä igång nu.. Namn : GTASAJTEN Password: gtasajtenonly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Mitt spel la bara av :'( Aja, jag han ta en bild på "tortyrkammaren" Redigerad 23 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Pixi kan ej joina din server det blir bara connection to server timed out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Starta om spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det hände nåt när ni bytte bana! Fick nåt felmeddelande som sa nåt med "invalid packet" Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag med! Kan inte connecta igen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ni kanske inte har modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vilken mod ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 En mod bara! fy fan vad kul vi hadde idag pixi och xpisc försökte lära mig att teleportera mig i en halvtimme och jag kan fortfarande inte teleportera mig lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 En mod bara! fy fan vad kul vi hadde idag pixi och xpisc försökte lära mig att teleportera mig i en halvtimme och jag kan fortfarande inte teleportera mig lol Somsagt: Klicka F8 Använd dina styrknappar och "sväva iväg" När du vill "landa", klicka F7 hähä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag laddade ner v1.2 och jag kan inte få fram några servrar vad är det för fel ? inte en server.. men det går ju att joina med ip så kan inte nån säga en ip som jag kan gå in på ? snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Det funkar juh inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Nae.. ja vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Ni kanske inte har modden? Vilken mod? Den här? Klicka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Startar en... Även om många inte kommer komma Namn: Gtasajten Pass: gta_sajten Bana: Bedroom XXXL Edytt: Server shut down Edytt zwei: Nu är servern uppe igen, välkomna in... Edytt drei: La ner den igen Redigerad 24 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Nån som kan göra en server? vill spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Nån som kan göra en server? vill spela! D'oh Jaja, jag kan väl starta en Namn: Gtasajten Pass: gta_sajten Bana: Det får vi se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Är det någon server uppe nu? jag vill spela med er EDIT: När jag ska joina Gtasajten servern så står det bara Loading Datablocks och när det har laddat så händer ingenting... Nån som vet vad jag ska göra? Redigerad 24 februari, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Pixis server är nu uppe! Namn: GTASAJTEN Password: gtasajtenonly Bana: Greenhill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Jepp, se på fan, xstreem startar en server... (ovanligt?) Namn: Gtasajten Pass: gta_sajten Bana: Mountain Colony Herchlisch(stavning?) Willkommen! (kör en stavning? här med) Edajt: Servern är nere Redigerad 24 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts