pixi Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 När du har tryckt ut "lego" biten. Trycker du på "numpad" enter. så stannar den sen är de bara att bygga på.. man lär sig (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 . hur gör man för att lägga ut legobitarna ? fattar inte.. jag tar en lego bit och "skjuter" den på lego plattan och då kommer det upp en genomskinlig bit men sen när jag byter bit så försvinner den.. hur gör man ? *edit* har hittat en GTASAJTEN server men kommer inte in för att det är lösenord på den.. nån som vet vilket ? Du väljer legobit med siffertangenterna uppe till vänster på ditt tangentbord. Du kastar iväg dem med Ctrl+valfri siffra. När du valt legobit och skjutit ut den på marken, så flyttar du den fram, bak, vänster, höger med siffrorna 8, 2, 4 och 6 borta till höger på ditt tangetbord. 7 och 9 roterar. 1 och 3 justerar höjden och numpad Enter placerar ut. Nollan avbryter nuvande placering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Server namn: GTASAJTEN Server info: Pixis gtsajten server. Password: gtasajtenonly Välkommna! Servern är inte igång jusst nui. Men förmestadels kommer den vara de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Menar inget illa, men fy fan vad jag skrattade när jag läste det Jaa, nu när du säger det så . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Såg en screen på när nån red en häst. Hur gör man sånt? http://www.ageoftime.com/blockland/Media/00%20Screenshots/horse.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Hehe ja jag vill också tacka swat och matteus. Jag var ju med och byggde de fyra första våningarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Asså jag tror man kan spara sina grejor. Tryck på F9 eller F10 och sedan "Save Mission" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Jag var ju med och byggde de fyra första våningarna!! Självklart så tackar jag dig också Edit: Nu är servern på.. Redigerad 23 februari, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Man kan spara plattor där de är hus på. Om man är admin förstås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Tack Pixi och Kalan.. men nån startar en server så kommer alla in på den.. ? Redigerad 23 februari, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Jag vill att nån ska starta en server... Eller så kan jag starta en... Den är uppe om 2 minuter Namn: Gtasajtens_Forum Pass: gtasajten Bana: Bedroom xXXL Edajt: Stängde ner servern... Redigerad 23 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag har startat. välkommen in... Namn: GTASAJTEN Password: gtasajtenonly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag har startat. välkommen in... Namn: GTASAJTEN Password: gtasajtenonly Yay! Kommer in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Lust att sätta på Deathmatch?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kan ej joina den loadar datablocks :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Jag hadde samma problem men jag kåt den stå i en kvart och då blev det färdigt men det var bara för att den ladda ner slopes som jag inte hadde! edt: hur gör man nån admin? Redigerad 23 februari, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Jag ser en server som heter gtasajten3 eller nåt, vad är password? Edajt: Skit samma, skapar en egen... Namn: Gtasajten Pass: gta_sajten Bana: Bedroom XXXL Redigerad 23 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Såg en screen på när nån red en häst. Hur gör man sånt? http://www.ageoftime.com/blockland/Media/00%20Screenshots/horse.jpg Kanske typ denna mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Min Namn Gtasajten3 Password Gta Bana Bedroom Redigerad 23 februari, 2005 av Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag och KalleR gjorde detta huset, blev inte helt klar... Aja... Startar upp min igen... Namn: Gtasajten Pass: gta_sajten Bana: Bedroom XXXL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts