xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Tja! Nu funkar mitt internet igen! Lägger upp en server med modden om 10 minuter! Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: ingen aning.. tips? Green Hills ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Green Hills ! Okej... mitt internet verkar lite cpigt fortfarande.. kanske försvinner.. försöker ladda ner modden nu iaf.. nerladdningen strejkar totalt... skriver här när jag startar servern.. Redigerad 22 februari, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Okej... mitt internet verkar lite cpigt fortfarande.. kanske försvinner.. försöker ladda ner modden nu iaf.. Ok... Du ska kör den i blockland0002 mappen sen... Installern då alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Äsch.. skiter i att försöka ladda ner.. internet dampar totalt.. försöker igen när de funkar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Har startat en server! Namn: GTA SAJTEN Pass: inget Bana: Green hill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Servern är igång. Bara komma och spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Servern är igång. Bara komma och spela Är det med Mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Nej det är det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Har laddat ner mod nu.. Namn: GTA SAJTEN Pass: gtasajtenonly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Byggde ett hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Asså när jag ska joina en server e banan alltid vedroom xxxl och när hella loading objects e full så slutar det ladda? vad e felet jag har testat att instalera om Redigerad 22 februari, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hur lägger man ut lego.bitar? Jag hade tagit en sådan där lång, låg grundplatta men det gick inte att bygga. Hur man släpper vapen skulle också vara bra att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Tog med allt utom snön... Edit: Oj! Det ska va vit ytters och svart inne i på den "ringen" Redigerad 22 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Min server äf fortfarande öppen.. Välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Hur lägger man ut lego.bitar? Jag hade tagit en sådan där lång, låg grundplatta men det gick inte att bygga. Hur man släpper vapen skulle också vara bra att veta. Du kör inte modden, det blir som du säger om servern har modden men inte en själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Pixi gillade tydligen sängen jag gav honom! Redigerad 22 februari, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Vill bara tacka b.la swat och Pixi för en trevlig stund på Pixis server. Huset blev fint och jag blev glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Huset blev fint och jag blev glad. Menar inget illa, men fy fan vad jag skrattade när jag läste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Hehe ja jag vill också tacka swat och matteus. Riktigt kul Hoppas fler kommer på besök imorgon. Då min server har stått öppen i stortsätt hela kvällen. De kommer den göra imorgon med. Ni är välkommna. Här kommer en bild på vårt hus. Kommer fler senare/imorgon. Då jag har orkat ladda upp dom Redigerad 22 februari, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) . hur gör man för att lägga ut legobitarna ? fattar inte.. jag tar en lego bit och "skjuter" den på lego plattan och då kommer det upp en genomskinlig bit men sen när jag byter bit så försvinner den.. hur gör man ? *edit* har hittat en GTASAJTEN server men kommer inte in för att det är lösenord på den.. nån som vet vilket ? Redigerad 22 februari, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts