Ceone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Var kan man hitta dom moddsen ni talar om??? Ni sa "kolla på forumet" men ingen har sagt något om modden här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Säger bara spela inte med Lindström jävla dictator till admin och stänger av servern så fort han dör fett mogen liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jo, sämre admin får man leta efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Tack så mycket grabbar, hädanefter skiter ja i & göra servrar om det inte finns nån uppe.. tack så jäääävla mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Tack så mycket grabbar, hädanefter skiter ja i & göra servrar om det inte finns nån uppe.. tack så jäääävla mycket! No problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Säger bara spela inte med Lindström jävla dictator till admin och stänger av servern så fort han dör fett mogen liksom Korven & Mr_Nitty... §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. *REPORTED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Haha, kyl lite.. Om du sköter ett dåligt jobb som admin så tycker jag det inte är mer än rättvist för andra att veta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jo lindström missbrukar lite sin makt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Kolla min data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Haha, den var fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag har tråkigt, ingen som känner för att sätta upp en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Är det ingen som har det moddet där man kan bli skadad av vapen som kan sätta upp en server ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Är det ingen som har det moddet där man kan bli skadad av vapen som kan sätta upp en server ?! Okay. Namn: Jojjes Fort DM (Mods v1.2) Pass: kill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Kan inte Giz sätta upp en server! Hans server äger Edajt: Skapar en server... Namn: Gtasajten Pass: gtasajten Redigerad 22 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 .xtreem, hittar inte din server nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 .xtreem, hittar inte din server nu! La ner den, laddar ner det där modden, sen startar jag upp igen ska du se... Skriver här när jag startar upp igen,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Okej bra, ta nån annan bana då, tex bedroom xxl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Okej bra, ta nån annan bana då, tex bedroom xxl Kör den där DeathMatch banan... Namn: Gtasajten Pass: gtasajten Edajt: La ner servern Redigerad 22 februari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Då gör jag väl en server då... Namn: GTAsajten Pass: gtasajten Bana: Green hills, kanske byter lägger ner om ingen kommer in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Tja! Nu funkar mitt internet igen! Lägger upp en server med modden om 10 minuter! Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: ingen aning.. tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts