Ceone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jojje hur f*n kan du välja att bara 4spelare ska kunna joina servern? den e ju full hela tiden...l. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Wierd, de är där för mig. Isåfall är det något med silentwhisper. Jag kan också se bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag har startat en server Namn: Gtasajten (mr. m) Pass: gtasajten Bana:Bedroom XXXL Jag vet inget om admin shit... Bara så ni vet nån kanske kan hjälpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag har startat en server Namn: Gtasajten (mr. m) Pass: gtasajten Bana:Bedroom XXXL Jag vet inget om admin shit... Bara så ni vet nån kanske kan hjälpa... Asså jag hittar inte din server!! . Nån mer än jag som har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Asså jag hittar inte din server!! . Nån mer än jag som har samma problem? Att du inte hittade den var för att jag stängde ner den.. Ska starta den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Mina texturer till gubbarna och legot är helt svarta. Är det någon som vet varför? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Här! Version 0002 är ute! EDIT: D'oh! Det är ju ingen update, vad dum jag är. Redigerad 21 februari, 2005 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ska du lira det nu på morgonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag har såna JÄVLA PROBLEM! Jag ser inte texten, den är bara fula fyrkanter!:'( :'( HJÄLP MIG! NU! Annars hackar jag sönder hela servern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Skaffa modden för den som har servern har ju modden och då blir de problem. Säger vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Mitt första hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Kan någon lägga upp server password? Jag vill spela :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ett av mina verk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Gizmo upp med en server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Here's Super-Jojje with a new server! Namn: Jojjes Houses (Mods v1.2) Pass: byggare Kapacitet: 8 Bana: Green Hills Redigerad 21 februari, 2005 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Here's Super-Jojje with a new server! Namn: Jojjes Houses (Mods v1.2) Pass: byggare Kapacitet: 8 Bana: Green Hills Kommer direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ett av mina verk Huset var fan svinsnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nej varför stängde du ner servern precis när jag skulle fotta min skit colla borg med två lönnvägar enn sverige flagg ett bord ett torn en toalett en tv en spis och en säng buhuaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag lägger upp en server till moden nu! Namn: GTAsajten Pass: gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Sorry att jag inte har lagt upp nån server på ett tag.. .. men de är de att mitt internet e paj.. varit de sen lördags kväll... fortfarande nere.. vet inte när de kommer tillbaka... just nu sitter jag utomhus i några minusgrader me min bärbara och snyltar på nån annans internet.. ajja.. hejdå... måste hem innan ja fryser ihjäl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts