thotim Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) För er som har tråkigt, pröva lego spelet Blockland. Läs mer här. Direktlänk (v. 0002) Lite screens http://www.blockland.us/Media/00%20Beta%20Screenshots/screenshot_00054.jpg http://www.blockland.us/Media/00%20Beta%20Screenshots/hillsideEstate2.jpg Redigerad 5 juni, 2006 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Tankar, men vad är det för något? Från hemsidan framgick det som att man bygger vad som helst tillsammans med andra online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Beundra konstverket http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/megaman.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Beundra konstverket http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/megaman.JPG Wouw, vem har byggt gungan till höger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Kostar det? Nope... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag tryckte på nån knapp och då kan jag inte gå! jag bara kryper... Help please? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hehe, tryck på den igen? Annars kolla Controls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Gaaah, hur byter man färg på spraykannan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Gaaah, hur byter man färg på spraykannan? Om du lagt spraykannan på tex knapp nummer 5, så trycker du på 5 flera gånger för att skifta mellan färgerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag hittade en skit cool server med massa vapen, svärd,pilbåge,sköld,hjälm allt du kan före ställa dig i lego! man kunde dok inte dö... Kan inte nån starta en GTASAJTEN SERVER? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Var väl rätt så kul. Lite slött ibland men annars gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hur spawnar man vapen när man e admin ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Jag har lagt ut en dedicated server! Bara folk från gtasajten nu!... Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: Bedroom Kom in!!! Oppss... .. stänger av den nu.. men de kommer stå på imorron! (tror jag ) Redigerad 15 februari, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Okej, vilken tid idag då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag har lagt ut en dedicated server! Bara folk från gtasajten nu!... Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: Bedroom Kom in!!! Oppss... .. stänger av den nu.. men de kommer stå på imorron! (tror jag ) Ja vilken tid? kan du inte lägga ut IP oskså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Serven e uppe nu! @Sikorka: vad ska du med IP'n till? Kan man joina genom den? iaf.. Namn: GTASajtens Forum Pass: gtasajten Bana: Bedroom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det var ju riktigt roligt att bygga saker i lego Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det var ju riktigt roligt att bygga saker i lego Jag är den gubben som står vid sverige flaggan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag är den gubben som står vid sverige flaggan!!! .grr... jag hann inte vara me.. =(... Byt bana nu!.. nu är de dags för "Greenhills"!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts