Jump to content

AIKs styrelse


pixi
 Share

Recommended Posts

Huliganer suger oavsett vad dom kallar sig. Punkt!

Tänk alla journalister som kallar varända människa i klacken för huliganer, det är verkligen irriterande. Eftersom jag är Järnkamin brukar jag stå i klacken på många matcher och dan efter så står det i tidningen

"Djurgårdshuliganerna bjöd på ett snyggt tifo", men vafan det är inte bara huliganer i klacken

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur komme det sig att alla anklagar just Black Army för att vara huliganer.

Black Army har väl lugnat ner sig ordentligt på senare tid. Nu är det YB, BB, UN och ev. Firman som bråkar...

Bra att ni har koll på läget...

Ja, och vet du varför? Därför att alla AIKare som kallade sig riktiga AIKare "lämnade" klacken när de åkte ur Allsvenskan. De kommer tillbaka om AIK tar sig upp igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte det journalister är till för? Förvränga sanningen.

Tala inte illa om journalister.. :rolleyes:

Utan Journalister skulle ni inte veta ett PISS om nånting som händer. Ni skulle bara kunna få veta det genom att höra det från nån som varit med.. och det är ju inte alltid så många :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tala inte illa om journalister.. :rolleyes:

Utan Journalister skulle ni inte veta ett PISS om nånting som händer. Ni skulle bara kunna få veta det genom att höra det från nån som varit med.. och det är ju inte alltid så många :ermm:

Meh...jag har ett beroende av att tala illa om folk. Våga inte stå i min väg där jag plöjer fram med min rappa käft och vassa tunga!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...