pixi Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Huliganer suger oavsett vad dom kallar sig. Punkt! Ingen har påstått något annat heller. Sen att dom kallar sig AIKare. De är inte mitt eller någonannans fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Ingen har påstått något annat heller. Vilken tur. Then I beat them to it! Sen att dom kallar sig AIKare. De är inte mitt eller någonannans fel. Vi skyller på...Billy Butt. Sen kan alla vara nöjda och glada! Redigerad 16 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Det märks att du e för ung för forumet Men släng dig i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Huliganer suger oavsett vad dom kallar sig. Punkt! Tänk alla journalister som kallar varända människa i klacken för huliganer, det är verkligen irriterande. Eftersom jag är Järnkamin brukar jag stå i klacken på många matcher och dan efter så står det i tidningen "Djurgårdshuliganerna bjöd på ett snyggt tifo", men vafan det är inte bara huliganer i klacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hur komme det sig att alla anklagar just Black Army för att vara huliganer. Black Army har väl lugnat ner sig ordentligt på senare tid. Nu är det YB, BB, UN och ev. Firman som bråkar... Bra att ni har koll på läget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hur komme det sig att alla anklagar just Black Army för att vara huliganer. Black Army har väl lugnat ner sig ordentligt på senare tid. Nu är det YB, BB, UN och ev. Firman som bråkar... Bra att ni har koll på läget... Ja, och vet du varför? Därför att alla AIKare som kallade sig riktiga AIKare "lämnade" klacken när de åkte ur Allsvenskan. De kommer tillbaka om AIK tar sig upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Tänk alla journalister som kallar varända människa i klacken för huliganer, det är verkligen irriterande. Är det inte det journalister är till för? Förvränga sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Är det inte det journalister är till för? Förvränga sanningen. Tala inte illa om journalister.. Utan Journalister skulle ni inte veta ett PISS om nånting som händer. Ni skulle bara kunna få veta det genom att höra det från nån som varit med.. och det är ju inte alltid så många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Tala inte illa om journalister.. Utan Journalister skulle ni inte veta ett PISS om nånting som händer. Ni skulle bara kunna få veta det genom att höra det från nån som varit med.. och det är ju inte alltid så många Meh...jag har ett beroende av att tala illa om folk. Våga inte stå i min väg där jag plöjer fram med min rappa käft och vassa tunga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts