pixi Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 AIKs styrelse avgick idag.. Vad tycker ni om de? bra eller dåligt? aja om ni vill diskutera vidare så här har ni ett bra forum.. http://www.AIKforum.webb.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Bryr mig ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag bryr mig inte, bara så länge dom stannar i superettan Forza Blåvitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Min pappa satt i styrelsen ett bra tag för länge sen. själv så praoda man ju på aik hokey ( sög pung, sov i kopiatorrummet hela veckan ) å ar me på ett av deras styrelsemöten, de sög men mackorna som dom bjöd på var goda haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 HAHAHAH är deras styrelse ute och cyklar igen. JA det är dom och dom sura Aik gubbarna slutar också. Men vem bryr sej Aik kommer aldrig bli en bra förening nå mer. OOOOPS jag skulle nog inte sagt allt det här, man vet aldrig med den där firman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Aik e ju kassa! Det ska va malmö ff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hata Aik. Dessutom har Black Army sabbat för dom totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Aik e ju kassa! Det ska va malmö ff Klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK HATA AIK ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF ÄLSKA LIF Det märks att du e för ung för forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hata Aik. Dessutom har Black Army sabbat för dom totalt Vadfan har blackarmy sabbat? Pucko! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Gillar inte A-lagen Gillar inte ungdomsverksamheten Gillar inte supportrarna Gillar inte AIK helt enkelt... Ny styrelse tror jag kommer hjälpa föga. Finns bara en sak jag saknar med AIK nu när de åker ner i Superettan, det är de härliga derbyna mot Djurgårn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Black Army är helt sjuka, och slåss med järnrör när de förlorat en match för deras lag inte pallade att vinna. Sen har de inget stopp i hjärnan för att springa över till motståndarens läktare och börja slåss(utan anledning). Sen stora facklor gillar de också att kasta på motståndarens läktare. Redigerad 16 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Dock inte bara black army som använder järnstångar och slåss efter/före matcher. Supporterklubbarna arrangerar oftast bråken innan, hur skulle det annars kunna bli fight utan vapen? (eftersom att det aldrig blir näve mot näve slagsmål). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Black Army är helt sjuka, och slåss med järnrör när de förlorat en match för deras lag inte pallade att vinna. Sen har de inget stopp i hjärnan för att springa över till motståndarens läktare och börja slåss(utan anledning). Sen stora facklor gillar de också att kasta på motståndarens läktare. Jag ser att du menar matchen mot hammarby. Du var inte på plats och hörde inte vad BLACKARMY Sjöng. Dom sjöng "ut med packet".. Somsagt de är INTE blackarmy som slåss. Utan mindre gäng som kallar sig "AIKare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag ser att du menar matchen mot hammarby. Du var inte på plats och hörde inte vad BLACKARMY Sjöng. Dom sjöng "ut med packet".. Somsagt de är INTE blackarmy som slåss. Utan mindre gäng som kallar sig "AIKare" Och dessa mindre gäng som kallar sig AIKare är medlemmar i Black Army. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 För de första så kan inte blackarmy avgöra vilka som ska få bli medlemmar och vilka som inte ska få de. Dom kan inte heller ta ansvar för vad enskilda personer gör. Och sen undrar jag hur fan du vet de? de kanske dom inte alls är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Huliganer suger oavsett vad dom kallar sig. Punkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 MAN RED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts