pottzork Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Jävligt ondöigt EDIT: fan , de ska ju vara Tycker du det är onödigt att Vivo bytte namn Till VI?? Redigerad 14 februari, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Orka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vem är vivo? Vad är vivo? Är det den där matbutiken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag har faktiskt gjort en tio sidors avhandling i ämnet men det är så många faktorer som påverkar och drar åt olika håll så jag är tvungen att rösta blankt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 höh, i sundsvall bytte dom namn till spar tror ett annat företag köpte butiken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Dom bytte namn till VI ffs! Helt onödigt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Värdelöst namnbyte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Orka bry sig? fortfarande vivo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Bytte dom inte namn till Tempo? Min farsas gamla vivobutik gjorde iaf det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Bytte dom inte namn till Tempo? Min farsas gamla vivobutik gjorde iaf det. Jahaaa ni snackar om tempo! Vafan dom har ju bytt namn till annas för längesen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Ööh.. Bryr mig inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Fortfarande Vivo. Vafan man kan ju inte säga såhär, Ska vi gå till Vi och handla? Nej för fan, Bojkotta VI ska börja gå till Ica eller Coop isället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Bryr mig inte så mycket, men på ett sätt kan det vara nödvändigt på det sättet att det är en förnyelse jag tycker att Vi kan vara ett ganska bra namn för att få en mer familjär känsla för hela kedjan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Men stor skillnad? Folk blir bara förvirrade nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Väldigt onödig tråd. Vem bryr sig om att ett företag byter namn till någon annat? Inte jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Väldigt onödig tråd. Vem bryr sig om att ett företag byter namn till någon annat? Inte jag iaf. Bra, Skippa att skriva i denna tråd DÅ!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Bra, Skippa att skriva i denna tråd DÅ!! Ville bara säga hur onödig den är. Bry dig inte om vad jag skriver då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Onödig eller? Tycker du denna tråden är onödig?Jälvigt onödigt, den bör låsasFörbannat jävla onödig, den bör låsasOrka bry sig? bör fortfarande låsas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts