berit Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag kan inte "attatcha" bilder bara för alla är i BMP-format hur ändrar man så det blir ett annat format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 D där vet jag faktiskt inte om , men du kan ju alltid ta en internet länk som bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag brukar öppna .bmp filen i paint och spara som ett annat format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 D där vet jag faktiskt inte om , men du kan ju alltid ta en internet länk som bild.. Men asså, jag menade till ett inlägg (tänkte lägga upp screenshoots i en annan avdelning i forumet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag brukar öppna .bmp filen i paint och spara som ett annat format Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts