diarrehampus Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Kan någon ge mig några bra addresser tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Det är ju bra om du förklarar mer ingående vad du menar? Ska du tanka GTA2 eller? Så du behöver en adress till nerladdningen? GTA1 och GTa2's multiplayer är inte som GTA3 och VC's MTA.. Det går inte att bara komma in i ett spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag menar att jag vill få tag på en address att köra mp på. Jag har själva gta2 spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 GTA1 och GTa2's multiplayer är inte som GTA3 och VC's MTA.. Det går inte att bara komma in i ett spel.. Somsagt, man måste gå in INNAN admin startar spelet, men EFTER att han creatat. Därför skriver man inte IPadresser på en sida, för det går ju inte att joina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Förstår inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag går in i GTa2 och skapar en server. Då står det på engelska "Väntar på spelare!" eller nåt sånt. När det har kommit in en spelare eller fler kan man börja spela. När man har kommit in i spelet så kan ingen joina servern något mer, som det är på MTA och Half-Life där man kan joina hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Men på gta sajten står det att man ska skriva in en ip address. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Men på gta sajten står det att man ska skriva in en ip address. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Om du kör IPX eller modemanslutning behöver du inte bry dig om det här. Om du kör TCP/IP anslutning kommer det att finnas ett textfält kallat "Protocol Connection", om du ska starta en egen server ska detta fält vara tomt annars om du ska joina en server ska du skriva in serverns IP här (behövs inte i lokalt nätverk). Kör du med seriell anslutning så ska du här välja till vilken COM port kabeln är ansluten till och vilken hastighet du vill köra i, jag rekommenderar att du börjar på det lägsta och sen provar dig uppåt. Jag kör med TCP/IP. Men jag har trådlöst bredband och ett modem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nu blir jag arg det funkar inte online för mig heller :'( , kan inte nån skriva och förklara exakt hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nu blir jag arg det funkar inte online för mig heller :'( , kan inte nån skriva och förklara exakt hur man gör? Snälla! Jag behöver också hjälp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Konceptet är väl att ni måste ha någon att spela mot. Ni kan ju inte bara skriva ett ip och därför ska det funka. Någon måste starta ett spel, som ni sedan skriver ip till och går in i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Men jag har laddat ner en sak så det sak funka. Det är flera som kör men jag kan inte spela. jag kommer inte in på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts