Fr3drik Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Tjenare.. alla min bilar lixom guppar fram sen kommer det ingen ljud i början mer när ja har kommit upp i en viss hastighet så går det fint.. men med vissa bilar så hoppar bilarna som f*an.. snälla HJÄLP ! tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vad är en gupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fr3drik Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Men bakdelen på bilden hoppas lixom.. aa :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Händer det så på andra spel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag har samma problem, och de hjälper inte att instalera om spelet så ja vet inte hur man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fr3drik Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nee de e bara på på vice city.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag har inte haft problemet o vet inte om det är detta som e felet men kan det vara så att det har o göra med handlingen eller collision filen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag har inte haft problemet o vet inte om det är detta som e felet men kan det vara så att det har o göra med handlingen eller collision filen ? Antagligen inte eftersom det inte hjälper med att installera om spelet. Deras datorer kanske inte uppfyller systemkraven...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 JAg har också haft det problemet, konstigt nog bara ibland, och beroende på vilken användare som är inloggad....har ingen aning om vad felet är, men ibland hjälper det att sätta igång chassifläkten....Och Eriy, tror inte datornsprestanda har så mycket med det att göra, iom att bilen guppar ibland på min 2,8GHz:are, men aldrig på min PII:a.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag tror att det är nått instalations program som har lagt till nån fil som inte "stöds" av uninstallern så att den därför blir kvar när man insar om, det är knappast datorprestande me tanke på att de e så på min 3,2Ghz men inte på min gammla 1Ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Nehe? Men beroende på vilken användare man är inloggad på som axel sa så kan det vara nåt i installationen som inte godkänner att det används på alla användare. Det kan också vara nåt med att datorn kör många program i bakrunden... Jag vet inte. Har inte det problemet så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts