Tiger Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Blir man mer "tunnhårig" om man använder mössa eller keps nästan hela tiden? Har nämligen en kompis som är jävligt tunnhårig och han har alltid mössa eller keps på sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Blir man mer "tunnhårig" om man använder mössa eller keps nästan hela tiden? Har nämligen en kompis som är jävligt tunnhårig och han har alltid mössa eller keps på sig! Man kan så svamp för att håret inte kan andas... men det skit jag i,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vi får ha på oss tomteluva. inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vi får inte men använder endå ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vote: Jag äger inte en mössa eller kepa... klart att jag äger en mössa, men ingen jag har på mig skolan men dom som har får inte ha på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Ja har gjort det ett antal gånger, fast lärarna blir alltid besvikna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Det är skönt på vintern? Smartskaft. Ja Ute ja? Inte inne man svettas bara,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Självklart! Fast inte på idrotten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 På mina lektioner är både keps och mössa tillåtet. Det får mina elever välja själva. Jacka är också tillåtet även om jag inte förstår poängen med att ha det på sig inomhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 På mina lektioner är både keps och mössa tillåtet. Det får mina elever välja själva. Jacka är också tillåtet även om jag inte förstår poängen med att ha det på sig inomhus. Du har helt rätt om att det inte finns någon poäng med att ha jacka inomhus, men finns det någon poäng med att ha mössa och keps inomhus då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Du har helt rätt om att det inte finns någon poäng med att ha jacka inomhus, men finns det någon poäng med att ha mössa och keps inomhus då? Svar: Nej, i.o.f.s. verkar mössa ha blivit mer en "accesoar" (Stavning?) till ens "style" eller 'utstyrsel' mer än ett klädesplagg man har när det är kallt ute av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts