Sikorka Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 VOTE: På vissa lektioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vote: Nej, men jag sitter på lektion jsut nu med mössa på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 på de flesta lektioner utom svenskan och tunga fordon där är lärarna så sura så man vägar inte ha på sig keps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vote: Nej, men jag sitter på lektion jsut nu med mössa på... Har du inte sportlov? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Nä, i vår skola så får man inte ha på sig nån huvudbonad. @Kurby: Alla har inte sportlov samtidigt. Mitt börjar 28 feb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 På vissa lektioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Ja det får vi, men jag har det inte. Bara fult och onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 På vissa får man det, och på vissa får läraren damp. Fast det är rätt kul att reta läraren (då menar jag en CP-lärare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag vet inte om jag får eller inte men jag har på den tills nån säjer till... Sen tar jag på den ändå för att jag är van vid att ha den på mig.. MEN jag har bara på den när jag inte hunnit tvätta håret... VOTE: Annat svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Säkert inte, men jag tycker inte man ska ha det inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vote: På vissa lektioner. På Datorlektionen, matte & spanskan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vote: På vissa lektioner. Får ha det på spanskan där det är en av skolans strängaste lärare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Vi får inte ha det när vi käkar, och inte heller under lektionerna. Men fuck that, jag har det i alla fall tills de säger åt mig. Mössa d.v.s... Redigerad 14 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Va fan om man har mössa på sig 12 tim/dag får man med 75% säkerhet mjäll! Så Orka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Får ha mössa på data och fordonslektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Får alltid ha mössa... Men jag har ingen snygg så jag går utan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vi får ha mössor på oss ja, dock har jag inte på mig någon eftersom jag inte direkt passar så bra i mössa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 .vote: Annat svar... går inte i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Va fan om man har mössa på sig 12 tim/dag får man med 75% säkerhet mjäll! Så Orka! Det är skönt på vintern? Smartskaft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Va fan om man har mössa på sig 12 tim/dag får man med 75% säkerhet mjäll! Så Orka! W0rd! En kille i klassen har fan alltid mössa på sig utom på lektionerna. Men annars har han alltid på sig. Också på en grej som heter "handslag" (man spelar fotboll och innebandy) så är vi i en liten inomhusplan för fotboll/bandy som man svettas bara att gå in som han springer runt med en mössa i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts