Lang Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hej! Vill veta hur jag får bort ekot i GTA: VC Det är väldigt jobbigt, Snälla hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vill du ha svar bör du bäretta mer detaljer, typ hur du fick det där "ekot". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lang Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Alltså, Jag har installerat om GTA Vice City eftersom jag tröttnat på det men har lust att spela igen men när jag spelade så upptäckte jag ett jobbigt eko som jag inte lagt märke till innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Testa instalera om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Många ljudproblem i GTA3/VC brukar kunna lösas genom att man byter "audio hardware" i options. Du kanske har EAX aktiverat? Då brukar det eka lite mer än vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Det ska vara ekon på vissa ställen i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Du har inte nån mic ligger någonstans det hade jag förut sen kopplade jag ur den då försvann det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts