pKz Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Emil Eriksson happy 4 life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Bara sju i sverige som har samma Förnamn som jag har. Det är ganska jobbigt faktiskt. Fast eftersom Norge blir mer och mer vanligt i sverige som TV och radio så känner folk igen namnet.. Ett av de mer vanliga namnen i Norge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag har både världens ovanligaste för- och efternamn... Karl Karlsson Sju pers i min klass heter Johansson och fem Karlsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 En i Sverige heter nästan samma som jag, jag heter Joakim Nestor och han heter Joachim Nestor Och tror ni inte att han bor i samma stad som jag? Jovisst. Tror ni inte heller att han bor på nästan samma gata som jag? Jovisst! Öde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts