Frenzy Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Heter August men alla (tom mina föräldrar ) kallar mig agge ... Ey Agge klipp gräsmattan förfan ! Agge träna på läxorna ! haha coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Heter Danny Mikael Nissan. Nöjd, inget att klaga över. Dock så när jag säger mitt efternamn tycker alla sig höra Nilsson.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) 1.5. vad kostar det isåfall? Ja man kan byta namn . En lärare på min skola gjorde det och han sa att det kostade 500kr Edit: Efternamn var mycket dyrare Redigerad 14 februari, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Heter August men alla (tom mina föräldrar ) kallar mig agge ... Åh, jag vill också heta August! Eller Hannes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Mitt efternamn betyder nästan fläskfilé på tyska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Mitt efternamn betyder nästan fläskfilé på tyska... Braten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Finns bara 8st i världen som har samma efternamn som jag... Och jag känner ALLA... Jim Daniel (insert efternamn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jim Daniel (insert efternamn). Jim Daniel (Édvinstam). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vafan ska man byta namn för? Kul att heta typ Gaylord i förnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Kul att heta typ Gaylord i förnamn? Gaylord M Focker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 jag vill byta till Oddvar Brå. fett coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 E nöjd med mitt namn Alexander.Linden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag och min familj ska byta efternamn. Till Paaval. Farsans ursprungliga efternamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Känner 2 st ungar som heter Roundface i efternamn ,ööhm gissa varför :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Gaylord M Focker! So your Real namne is Gay? Yes.. HAHHA... släkten är värst Jag gillar inte mittt namn , vart typ "mobbad" på dagis när vi sjöng "Här kommer lilla ludde bärande på sin kudde hoho jaja" Okej jag vart inte mobbad men jag gillade inte när vi sjöng den varje fall. Så jäla fuuult! Redigerad 15 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag gillar inte mittt namn , vart typ "mobbad" på dagis när vi sjöng "Här kommer lilla ludde bärande på sin kudde hoho jaja" Okej jag vart inte mobbad men jag gillade inte när vi sjöng den varje fall. Så jäla fuuult! Och Jag då ? Som heter Emil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag vill heta tarantino eller arnold swarzenegger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Och Jag då ? Som heter Emil Blir du förknippad som "Emil i lönnebärjahh"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 So your Real namne is Gay? Yes.. HAHHA... släkten är värst Right on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 LoL.. Vill byta till "Bert", nee skojjade bara Daniel kanske vore något :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts