BroDD Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Man får ju byta namn o så när man blir 18.. så... ja har nåra frågor 1. får man BYTA namn när man e under 18 om man får för sina föräldrar? 1.5. vad kostar det isåfall? 2. får man LÄGGA TILL ett namn när man e under 18 om man får för sina föräldrar? 2.5. vad kostar det isåfall? nån som vet? gillar verkligen inte mina namn, så ja vill byta EDIT: vart ska man vända sig isåfall? Redigerad 13 februari, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 1. får man BYTA namn när man e under 18 om man får för sina föräldrar? En i min klass gjorde det i 8:an, så JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Min bror barndomsvän bytte namn från Andreas till Anton. Det gjorde han typ när han var 7-8 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Min mamma bytte från Anne till Annie, när hon var liten. jag frågade vad det kostade, typ 800kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vafan ska man byta namn för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Min bror barndomsvän bytte namn från Andreas till Anton. Det gjorde han typ när han var 7-8 år. Kan ju inte säga att han bytte upp sig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vafan ska man byta namn för? Om man inte är nöjd med det . min syrras kompis bytte namn från Lotta till *trumvirvel*------->Miranda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har tänkt på att byta efternamn... Just nu heter jag ett namn som är fult men det är ioförsig bara 5 personer i hela världen som heter det ... Möjligtvis att jag byter till min mammas gamla efternamn... Däremot förnamn har jag inget problem med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Kan ju inte säga att han bytte upp sig iaf Säg inte så om Anton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har tänkt på att byta efternamn... Just nu heter jag ett namn som är fult men det är ioförsig bara 5 personer i hela världen som heter det ... Möjligtvis att jag byter till min mammas gamla efternamn... Däremot förnamn har jag inget problem med Nu måste du faktiskt säga vad du heter i efternamn! du har ju gjort alla nyfikna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Nu måste du faktiskt säga vad du heter i efternamn! du har ju gjort alla nyfikna Lägger till: Annars stämmer vi dig för undanhållande av vital information! Fasen heller att vi gör... jag bara sitter och ljuger! (Orkar inte gå igenom en sån onödig rättsprocess igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Just nu heter jag ett namn som är fult men det är ioförsig bara 5 personer i hela världen som heter det ... Har också ett efternamn som bara två heter i sverige. har inte kollat hur många som heter det i världen men det är svenskt ord så jag tror inte att många heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) *BORTTAGEN* Redigerad 10 februari, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vad heter du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Min syrra bytte namn från Mirjam till Judith... Jag vill inte byta namn jag gillar mitt... Mitt efternamn har bara 10 i sverige... Och jag känner ALLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag vill byta från "Rasmus"(så jävla fult) till "Något annat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag vill byta från "Rasmus"(så jävla fult) till "Något annat" Haha coolt Jag Heter Emil Rasmus vill byta namn... jag vill heta typ Max eller nått sånt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Känner en som heter obrischmachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Haha coolt Jag Heter Emil Rasmus vill byta namn... jag vill heta typ Max eller nått sånt coolt Vi kan byta Egentligen orka betala 800 kr för att byta sitt namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Heter August men alla (tom mina föräldrar ) kallar mig agge ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts