pottzork Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vilken anser ni vara den bästa hårdrockslåten? samt vilket är de grymmaste gitarrsolot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hmm Den här vär jäääääääävligt svårt ! Grymmaste hårdrocks låten : Den kan jag fan inte svara på och inte den andra frågan iheller.. återkommer när jag kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 1. Fear of the dark 2. - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Bästa låten: For whom the bell tolls. Bästa Solot: Funkadelic - Maggot brain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vad är det för fel på den andra hårdrocks-tråden? 1. Metallica - One eller Metallica - Dyers Eve 2. Metallica - Unforgiven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Cypress Hill - Rock Superstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Var går gränsen för hårdrock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Tja, Zeppelin betraktas ju som hårdrock så... Ingen aning. Man hör skillnaden, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Asså jag kan inte välja en låt som jag tycker är bäst. men dom flesta hårdrockslåtarna jagh ar hört är grymt bra bästa solot blir väl solot till unforgiven och nothing else matters. jävligt bra solon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Ehm... det finns en "hårdrockstråd" bara några rader UNDER den här? Och den handlar om precis samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 YAAAY!! En till med samma namn Ontopic: Jag kan absolut inte välja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts