Jump to content

"The mystic phoneboth"


PluOntS
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftersom så många verkar ha sett denna telefonkiosk så borde väl någon ha fixat punkten på kartan? Är det inte hela skiten ologiskt? Alla har sett den men ingen vill säga vart. Det luktar humbug lång väg.

Slutsats: Det finns ingen telefonkiosk mitt ute i öknen som ringer.

En seriös kille gjorde en lista på ett annat forum om vad som var sant och vad som inte var det. Folk sa att telefonkiosken fanns. Men, visst, det kan vara långt ifrån sanningen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan du alltså bekräfta?

Tills dess att DU eller någon annan bekräftar att det verkligen finns en telefonkiosk så finns det ingen. Ingen har visat upp bilder eller filmer på den. Alltså finns det inga bevis och är bara ett i mängden av alla dumma rykten om eastereggs som folk sprider ut på nätet. Bara för att folk ska springa omkring i onödan och leta efter grejerna liksom. Sen kan de som spred ut ryktet sitta och skratta för sig själva åt alla dumma jävlar som irrar omkring i öknen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tills dess att DU eller någon annan bekräftar att det verkligen finns en telefonkiosk så finns det ingen. Ingen har visat upp bilder eller filmer på den. Alltså finns det inga bevis och är bara ett i mängden av alla dumma rykten om eastereggs som folk sprider ut på nätet. Bara för att folk ska springa omkring i onödan och leta efter grejerna liksom. Sen kan de som spred ut ryktet sitta och skratta för sig själva åt alla dumma jävlar som irrar omkring i öknen.

Nej, men du kan inte säga att den INTE finns om du inte vet, även om ingen visat bilder så kan den ju fortfarande finnas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men du kan inte säga att den INTE finns om du inte vet, även om ingen visat bilder så kan den ju fortfarande finnas.

Vilken logik finns det i det? Spelet har varit ute sen i november. Ingen har visat upp bevis på att den finns. Vad mer ska jag behöva säga? Det är ett SPEL! De gömmer inte saker så att det ska vara omöjligt att hitta dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken logik finns det i det? Spelet har varit ute sen i november. Ingen har visat upp bevis på att den finns. Vad mer ska jag behöva säga? Det är ett SPEL! De gömmer inte saker så att det ska vara omöjligt att hitta dem.

Ingen har kanske upptäckt den förrän nu?

Ingen har ju bekräftat om den finns eller ej, så länge inget är bekräftat så kan man ju inte säga att den inte finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken logik finns det i det? Spelet har varit ute sen i november. Ingen har visat upp bevis på att den finns. Vad mer ska jag behöva säga? Det är ett SPEL! De gömmer inte saker så att det ska vara omöjligt att hitta dem.

Hittade dem där liken i lik säckar först för en väcka sedan och det var bara för att jag fick karta så jag visste exakt var det fanns annars hade jag inte sett dem än idag.

...så en del saker är väldigt bra gjömda

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade dem där liken i lik säckar först för en väcka sedan och det var bara för att jag fick karta så jag visste exakt var det fanns annars hade jag inte sett dem än idag.

...så en del saker är väldigt bra gjömda

Samma för mig, upptäckte det först för någon vecka sedan, fast de funnits där enda sen spelet släpptes..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ingen av oss (talar för dig me nu azore) som har sagt att vi har sett det bara att det var lite starkt uttalande att skriva "slutsats: det finns ingen telefon kiosk i öknen"

så sluta babbla om att vi ska ta fram bevis för att du ska ångra dina inlägg

Jag hänger inte med riktigt. =/

Ni har inte sagt att det finns en telefonkiosk i öknen för att det var ett starkt uttalande av mig att skriva "slutsats: det finns ingen telefon kiosk i öknen". Bara jag som inte får ihop det där till en riktig mening?

Dessutom babblar jag inte. Sluta leta bråk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ligger något i det du säger, för har man sett den en gång kan det ju omöjligt vara så svårt att hitta samma sak en gång till, eller?

Behöver inte vara så jätte enkelt. I början på min karriär som GTA-Vice City-spelare så hittade jag villan med motorsågen vid badkaret och med blod på kaklet (hyllning till Scarface?) Men men. Sedan så föll platsen i glömska tills jag såg på Scarface och började då tänka tillbaka på Vice City. Kom på att det funnits en villa som gick att gå in i och resten vet ni ju. Nåväl, när jag letade runt bland villorna på Ocean Beach så var kåken som uppslukad av jorden! Det dröjde länge innan jag hittade dit igen, tack vare en Taxi-bil som körde in i mig på min motorcykel. Jag flög av och landade - ja ni kan ju gissa vart. Mitt framför huset. Men när jag letade efter det saå var det omöjligt att hitta, trots att jag varit fär flera gånger tidigare ... Inte så jättenödvändigt inlägg i tråden kanske, men ville bara få det sagt, och nu är det gjort! // Lofon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...