Terrorysta Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag tror jag har sett något i öknen, möjligt att det var en telefonkiosk. Ska ut och leta igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Men herregud.... det är ett tv-spel dom skulle kunna göra så att hela los santos bestod av ringande telefon automater (utan någon på andra linjen)..... DEt är bara ett spel.... och en telefon? jag kan ringa dig och vara tyst när su svarar azore men då ä'r det iallafall på riktigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 "Expedition Busringning, Nu står vi här 100 meter från den farliga telefonkiosken som ringer å ringer, To be continued" En telefonkiosk, "wooow".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Men herregud.... det är ett tv-spel dom skulle kunna göra så att hela los santos bestod av ringande telefon automater (utan någon på andra linjen)..... DEt är bara ett spel.... och en telefon? jag kan ringa dig och vara tyst när su svarar azore men då ä'r det iallafall på riktigt.... Hade de gjort så att hela Los Santos bestod av ringande telefonautomater så skulle det ju vara så vanligt att det inte skulle vara kul att undersöka saken. Ingen här tvingar dig till att åka ut i öknen och undersöka automaten, skiter du i telefonen så gör det inte mig något, har du inget viktigt att säga om den behöver du inte skriva alls, det skulle bli så mycket bättre så.. snälla håll dig borta från tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Håller med Azore till fullo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Japp, håller med Azore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hehe är det i denna tråd man ska avguda azore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Nja, avguda är väl inte riktigt rätt ord.. jag själv ser mig iallafall inte som någon gud utan som en helt vanlig människa som försöker hålla lite ordning och som fick några att hålla med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hehe är det i denna tråd man ska avguda azore? Inte avguda, men däremot kan man ju hålla med honom och det är ju två helt olika saker. Förövrigt tycker jag att han alltid har sakliga och bra inlägg, det är väl inget fel med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 (redigerad) Förövrigt tycker jag att han alltid har sakliga och bra inlägg, det är väl inget fel med det? Väldigt kul att få veta att mina inlägg inte är helt värdelösa och onödiga. Försöker så gott jag kan Redigerad 16 februari, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag håller också med honom ...oftast vi har ju haft våra "groll" men det ser lite onödigt ut att posta "jag håller med den och den" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Och den ringer utan att någon är på andra sidan linjen. Alltså hur svarar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Alltså hur svarar man? Har du hittat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Alltså hur svarar man? Säkert på triangeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Jag vill hitta den ju! verkar rätt ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Den verkar ju inte finnas eftersom att dem som säger att dem vet var den finns svarar bara : Jag har glömt yeeah right Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Den verkar ju inte finnas eftersom att dem som säger att dem vet var den finns svarar bara : Jag har glömt yeeah right Det ligger något i det du säger, för har man sett den en gång kan det ju omöjligt vara så svårt att hitta samma sak en gång till, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Den verkar ju inte finnas eftersom att dem som säger att dem vet var den finns svarar bara : Jag har glömt yeeah right De kanske inte har lärt sig SA än. Jag menar var allt ligger och sån, du vet vägar, berg, byar osv. Det är ju lättare om man kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jaha men om dem kommer ihåg att dem sätt ngt så specielt så måste dem väl veta ungefär vart det ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jaha men om dem kommer ihåg att dem sätt ngt så specielt så måste dem väl veta ungefär vart det ligger? Jo, de kunde ju ha märkt ut det eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts