Jump to content

"The mystic phoneboth"


PluOntS
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men herregud.... det är ett tv-spel dom skulle kunna göra så att hela los santos bestod av ringande telefon automater (utan någon på andra linjen)..... DEt är bara ett spel.... och en telefon? jag kan ringa dig och vara tyst när su svarar azore men då ä'r det iallafall på riktigt.... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud.... det är ett tv-spel dom skulle kunna göra så att hela los santos bestod av ringande telefon automater (utan någon på andra linjen)..... DEt är bara ett spel.... och en telefon? jag kan ringa dig och vara tyst när su svarar azore men då ä'r det iallafall på riktigt.... :)

Hade de gjort så att hela Los Santos bestod av ringande telefonautomater så skulle det ju vara så vanligt att det inte skulle vara kul att undersöka saken. Ingen här tvingar dig till att åka ut i öknen och undersöka automaten, skiter du i telefonen så gör det inte mig något, har du inget viktigt att säga om den behöver du inte skriva alls, det skulle bli så mycket bättre så.. snälla håll dig borta från tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...