PluOntS Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Telefonboxen som står mitt ute i öknen och ringer, sen när man svar är det ingen där, någon som hittat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har inte sett till den. Är det bekräftat att den ska finnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag har hittat den, men kommer inte ihåg vart den var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag har inte heller hittat den men de kan ju inte va så lätt o hitta ngt när man säger: Den finns mitt i öknen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Om nån kan ge mig en karta kan jag visa ungefär(Stavning?) vart den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har hört att den ska ''pluppa'' upp i Ghost Town en speciell tid och dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fixar en bild imon .... har bara en karta vid mt: chilliad (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Nånstans inom detta "lilla" område har jag för mig att den finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Nånstans inom detta "lilla" område har jag för mig att den finns Det blir inte så lite att leta igenom. Men du har sett den iallafall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Men du har sett den iallafall? Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Det blir inte LÄTT och hita den inom det området,en speciell tid och kanske dag. (Har hört detta på ruttnatomater.) Förresten,om du har sett den varför tog du inte kort? lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Det blir inte LÄTT och hita den inom det området,en speciell tid och kanske dag. (Har hört detta på ruttnatomater.) Förresten,om du har sett den varför tog du inte kort? lol.. För att han kanske inte hade med sig en kamera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Där jag läste stod det inget om att den skulle stå i Ghost Town, bara att den skulle stå mitt ute i ingenstans och ringa, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Nånstans inom detta "lilla" område har jag för mig att den finns Mycket hjälpsamnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag vill oxå veta lite närmare var den finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
08-Tommy Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vad är den till för ? Är det typ ett uppdrag eller ? aldrig hört talas om den verkar fett coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vad är den till för ? Är det typ ett uppdrag eller ? aldrig hört talas om den verkar fett coolt Den är nog inte till något speciellt. Enbart en kul, häftig, rolig grej typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Kan någon ta en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vad är det för kul med en telefon?? det är ju bara en telefonautomat...... och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Vad är det för kul med en telefon?? det är ju bara en telefonautomat...... och? Och den ringer utan att någon är på andra sidan linjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts